Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

9 minuten geleden, kurisu74 zei:

Ja en hun wekelijkse release lijst vind ik ook OK... heb het gevoel dat er weinig overlap is met SSZ en de Reep? Ze hebben hun eigen forum ook etc... 

Klopt maar het forum is niet meer zo actief als enige jaren geleden. Desondanks een prima database.

Link naar reactie
5 uren geleden, linthout zei:

Ik vind het heel leuk om eraan herinnerd te worden dat die albums nu of binnenkort in de winkel liggen. Ik stel het ook op prijs als een uitgever de moeite doet om hier wat reclame te maken voor zijn boeken. Ze zijn 'vers' genoeg . Meer van dat!

+1 ik vind het geweldig dat een uitgeverij dit doet. Dan verkoopt die toch echt boeken ipv bedrukt papier.  Kan iemand de tip naar Ballon doorspelen?

 

 

 

Link naar reactie
21 uren geleden, linthout zei:

Ik vind het heel leuk om eraan herinnerd te worden dat die albums nu of binnenkort in de winkel liggen. Ik stel het ook op prijs als een uitgever de moeite doet om hier wat reclame te maken voor zijn boeken. Ze zijn 'vers' genoeg . Meer van dat!

 

Nou vooruit, een beetje spammen dan maar. Deze vijf liggen sinds een paar dagen in de Nederlandse en Vlaamse stripspeciaalzaken - met uitzondering van Tex deel 9 die in Vlaanderen een weekje later komt.

 

Gilles1_light.thumb.jpg.4b5f1766381fd30de876aae883985780.jpgSatanie-Cover-Ben2b.thumb.jpg.ec1ff9dd237117b2b14cc0b6b8678523.jpg1376686601_Tex09_light.thumb.jpg.e20b326aa7fe6a6ec0c3f4f8c8b52907.jpg1292053844_torpedo1972-df_1.thumb.jpg.62e999c6764d1350953de0ee554d261e.jpgTorpedo3.thumb.jpg.5ae47e1cc0f65a09a1c781e34f6959fa.jpg

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
Op 3-6-2018 om 12:05, eriktex zei:

 

Nou vooruit, een beetje spammen dan maar. Deze vijf liggen sinds een paar dagen in de Nederlandse en Vlaamse stripspeciaalzaken - met uitzondering van Tex deel 9 die in Vlaanderen een weekje later komt.1292053844_torpedo1972-df_1.thumb.jpg.62e999c6764d1350953de0ee554d261e.jpg

 

De exemplaren die ik zag liggen begon de kaft al te krullen. Heb je dat ook al gemerkt? 

Link naar reactie
Gast Kontiki

Deel 1 van tweeluik door Pedrosa, collectie Vrije Vlucht. Fantasyverhaal over een prinses die na de dood van haar vader haar rechtmatige troon terug moet veroveren nadat haar jongere broer haar heeft verbannen. Verschijnt dit najaar ook in het Nederlands.

26811.jpeg

Link naar reactie
17 uren geleden, De Hollander zei:

Cool, het wordt tijd ook dat deze gaat komen. Ons geduld is weer zwaar op de proef gesteld. 

 

Hebben we niet moeten wachten omdat Iko tegenwoordig de tekenaar van Durango is? Hij wilde, dacht ik, zijn eigen serie tot een goed einde brengen... Dat zou kunnen inhouden dat dit aangekondigde deel het laatste deel is voor Duisternis, toch?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...