Ga naar inhoud

Angouleme 2016 28-31 Januari


Johan

Recommended Posts

Retep heeft in deze gewoon gelijk. Uitgangspunt voor de angouleme beurs moet zijn promotie van strips in de breedste zin des woords... Dat is wat anders dan een verkoop beurs... Dat een verantwoordelijk media distributeur dan toch denkt dat verkoop daar het doel is dan geeft dat een beeld van hoe vreemd gedachten kunnen ontwikkelen.

 

Trek het eens in wat breder verband... Denkt nu echt iemand dat de autosalon van parijs e.d. Bedoeld is om te verkopen.... NEE het doel is PROMOTIE...maar dat men kosten en baten afweegt is logisch. laat verstandige mensen gewoon eens een fatsoenlijke visie vormen over hoe ze met het bestaande budget de strip NOG beter kunnen promoten i.p.v. direct " verspilt geld" te declameren. Zo jammer! Voorlopig viel mij in Angouleme het grote aantal gezinnen op.... Kinderen ( ook zonder verplicht school uitje) veel gezellig contact tussen vak genoten.. En veel, heeeeeeeeeel veel volwassen liefhebbers die op welke wijze dan ook de strip een warm hart toedragen... Daar ben ik er een van!

Link naar reactie

Trek het eens in wat breder verband... Denkt nu echt iemand dat de autosalon van Parijs e.d. Bedoeld is om te verkopen.... NEE het doel is PROMOTIE...

 

Ter vergelijking: de AutoRAI in Tiel ?!? 

 

Als het erom gaat promotie te doen, dan is Angouleme toch een rare keuze. Parijs is een veel logischer keuze - en voor de uitgeverijen waarschijnlijk nog goedkoper ook.

Link naar reactie

Mensen van de wereld zoals Tweety verkiezen het mondaine van een wereldstad boven de historische wortels die Angouleme voor de strip heeft. Ook maar alle Nederlandse beursjes bundelen in Amsterdam? Weg Breda, streep door Rotterdam, Rijswijk (terecht )annuleren,Haarlem wordt kunstbeurs,beurzen in Brabant,Friesland en Overijssel omdopen tot lokale folklore?

Link naar reactie

Ter vergelijking: de AutoRAI in Tiel ?!? 

 

Als het erom gaat promotie te doen, dan is Angouleme toch een rare keuze. Parijs is een veel logischer keuze - en voor de uitgeverijen waarschijnlijk nog goedkoper ook.

Je bent duidelijk niet op de hoogte Tweetie... Neem ik je niet kwalijk hoor maar ik praat je ooit nog wel bij... Wordt je een stuk wijzer van

Link naar reactie

Je bent duidelijk niet op de hoogte Tweetie... Neem ik je niet kwalijk hoor maar ik praat je ooit nog wel bij... Wordt je een stuk wijzer van

 

We kunnen er in de rij vast nog wel eens over discussiëren. Maar een stripfeest midden in een stad als Brussel vind ik veel beter als promotie dan een stripfestival in Angouleme.

Link naar reactie

We kunnen er in de rij vast nog wel eens over discussiëren. Maar een stripfeest midden in een stad als Brussel vind ik veel beter als promotie dan een stripfestival in Angouleme

 

Dit klinkt als een leraar of journalist die wil discussiëren maar alleen om de eigen mening te bevestigd te zien. En oordelen over iets wat men niet kent is gewoon dom.

Link naar reactie

Dit klinkt als een leraar of journalist die wil discussiëren maar alleen om de eigen mening te bevestigd te zien.

 

En oordelen over iets wat men niet kent is gewoon dom.

 

Nee hoor, gewoon een discussie als entertainment. Discussies leiden meestal toch tot niets, maar het is een aardig tijdverdrijf. 

 

En hoe kun jij oordelen over dat een beurs in Parijs betere promotiemogelijkheden zou geven, als zo'n beurs niet bestaat, omdat al het geld ergens anders uitgegeven wordt.

Link naar reactie

Ik oordeel niet en ben blij dat in mijn wereld discussie iets oplevert. Een andere mening of invalshoek of nuance.

Ik vermoed dat jouw wereld simpel digitaal is.. Aan of uit.

Ik zal een mening vormen als ik hopelijk eens in Angouleme ben geweest.

Overigens, de boekenbeurs in Parijs is heel leuk en met veel strips.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...