Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Kool Thing

Nieuwe Forum

Recommended Posts

Op het oude forum werd ik (voorheen bekend als Krazy Kat), door tijdgebrek, steeds minder actief. Maar ik bleef het wel volgen.

Nieuw forum, nieuwe kansen. Dus een nieuwe naam en avatar en wellicht weer wat meer berichten. We zullen zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast lecram   
Gast lecram

Ik ben niet de man van de veranderingen, maar vind het toch wel lastig dat er niet wordt aangegeven van wanneer het laatste bericht is in een topic.

Nu kijk ik eigenlijk nergens meer................vond de oude site toch wel stuk overzichtelijker, meer op 1 scherm te zien..............maar ja, zal misschien met de tijd weer komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Yncke   

Het verschil voor ingelogden is wel dat als je op het bolletje naast een topic klikt, je springt naar het eerste nietgelezen bericht van die topic, en niet zoals op het oude forum op het eerste nietgelezen bericht toen je inlogde.

vond de oude site toch wel stuk overzichtelijker, meer op 1 scherm te zien..............

Misschien bestaan er compactere themes?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Olsimar   

Het verschil voor ingelogden is wel dat als je op het bolletje naast een topic klikt, je springt naar het eerste nietgelezen bericht van die topic, en niet zoals op het oude forum op het eerste nietgelezen bericht toen je inlogde.

Wat is het verschil dan tussen boleltje en sterretje? :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Mask   

Ik ben niet de man van de veranderingen, maar vind het toch wel lastig dat er niet wordt aangegeven van wanneer het laatste bericht is in een topic.

Nu kijk ik eigenlijk nergens meer................vond de oude site toch wel stuk overzichtelijker, meer op 1 scherm te zien..............maar ja, zal misschien met de tijd weer komen.

Ik wou niet de eerste zijn die die opmerking maakte. Maar ik vind dit toch ook wel. Ik heb de indruk dat wanneer het eerste waw gevoel weg is, de mankementen naar voren beginnen te komen.

• De layout vind ik niet echt zo heel geslaagd. Te grote letters waardoor te weinig tekst op het scherm waardoor veel te wit en weinig overzichtelijk.
  • Dat je de tijdstippen van de meest recente berichten in het lijstje van subforums en threads enkel maar te zien krijgt wanneer je ingelogd bent, vind ik ook een beetje nogal tamelijk vervelend.

Voor de rest is alles wel OK wat mij betreft. Het posten van berichten is er wel enorm op verbeterd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Olsimar   

Ik ben hier ook mee aan hget worstelen/wennen/zoeken. Bij het oude forum sloeg ik aan op emails als er een nieuw bericht was (sinds mijn laatste bezoek) in een draad die ik volgde. Onregelmatig checkte ik het hoofdforum en draden op nieuwe threads en zo kon het wel eens gebeuren dat er op een recent geopende draad al vier pagina's warten volgeschreven en dat ik neit mee was (niet erg maar ik schets even mijn oude routine).

Nu bij dit forum kan ik nog niet blij worden van de emailinstellingen; bij onmiddelijk stroomt je emailbox vol en die dagelijkse meldingen voldoet niet aan mijn honger naar nieuwe post's -_-

Ik gebruik nu de knop nieuwe inhoud en daar kun je ook nog wel in fine tunen. Als iemand andere ideeen heeft dan hoor ik het graag.

Ps grotere opmaak en minder op scherm stoort mij in het geheel niet :mellow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
niemand   

Ik volg niks (op geen enkel forum). Ik zie het wel als ik inlog waar er is gepost, en of de draad mij interesseert. B)

Als dat niet finegetuned is, dan weet ik het ook niet. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Olsimar   

Je ziet ook nog het eerste ongelezen bericht bij dat pijltje! Wat een luxe :)

Dus voor wie het niet meer volgt:

Witte pijltje in zwarte rondje klikken en je ziet:

1. eerste post in draad
  2. laatste ongelezen post (indien van toepassing)
  3. Laatste post in draad

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik volg niks (op geen enkel forum). Ik zie het wel als ik inlog waar er is gepost, en of de draad mij interesseert. B)

Als dat niet finegetuned is, dan weet ik het ook niet. :P

Ben jij zo iemand die stof gezogen heeft? B);)

even de grammar nazi in mij bovenhalen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Mask   

Ah, als ik het mobile thema gebruik, dan zie ik wel de tijdstippen en eigenaars van de meest recente posts zonder dat ik daarvoor moet inloggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht