Kool Thing

Nieuwe Forum

95 berichten in dit topic

De lichtgrijze achtergrond van het oude forum las wat prettiger dan dit felwitte. Kan ik dat aanpassen?

img_5_1.jpg

(sorry, kon het niet laten)

Deel dit bericht

Link naar bericht

De lichtgrijze achtergrond van het oude forum las wat prettiger dan dit felwitte. Kan ik dat aanpassen?

Ja, blijkbaar wel, rechts bovenaan klikken op pijltje naast nickname, dan Mijn instellingen, dan profielaanpassingen, dan achtergrondkleur (onderaan)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, blijkbaar wel, rechts bovenaan klikken op pijltje naast nickname, dan Mijn instellingen, dan profielaanpassingen, dan achtergrondkleur (onderaan)

Neen hoor, blijkbaar niet: "Deze aanpassingen worden getoond aan alle leden die je profielpagina bezoeken."

Foute informatie is ook goed voor een waarschuwingspunt of twee vind ik :P :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

Neen hoor, blijkbaar niet: "Deze aanpassingen worden getoond aan alle leden die je profielpagina bezoeken."

Foute informatie is ook goed voor een waarschuwingspunt of twee vind ik :P :P

echt, werkt dat niet? ok, you got me than :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die stift hielp tijdelijk. Zodra ik ging scrollen klopte het niet meer.

Ik wordt te oud of mijn ogen worden slechter, zit met lichtelijk samengeknepen ogen te lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je ingelogd bent, staat er van wanneer het laatste bericht is.

Toch niet bij het overzicht van de verschillende onderwerpen? Ik zie enkel de naam van de poster en de datum staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Toch niet bij het overzicht van de verschillende onderwerpen? Ik zie enkel de naam van de poster en de datum staan.

tiens, inderdaad. Op de mobiele versie staat er wel een uur bij, zelfs als ge niet ingelogd zijt. 't Is daar dat ik het zag.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat een actief forum is me dat hier! Het wordt net als met strips zelf: selectief zijn in wat ik wel en niet lees. :)

Een vraagje: via 'bekijk nieuwe inhoud' krijg je een handig overzicht van de nieuwe inhoud sinds (bvb) je laatste bezoek. Maar kun je ook in een topic zien welke posts nieuw/ongelezen zijn? Nu zit ik altijd te zoeken naar de laatste post die ik gelezen heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Klik op de stip (of ster als je al gepost hebt) voor de draad en je gaat naar de laatste ongelezen post. Als je op het pijltje meer naar rechts klikt (wat meebeweegt) krijg je de eerste en laatste post in de draad in een preview te zien,

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sinds deze middag waren er drie pagina's nieuwe inhoud, waarbij sommige topics qua aantal pagina's verdubbeld waren. :o

Bedankt voor de uitleg!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat "aantal berichten vandaag" in het overzicht van meest actieve leden klopt toch ook niet echt. Bij mij staat daar nu al 51. Dat is zeker van de laatste 24 uur?

Deel dit bericht

Link naar bericht