Ga naar inhoud

Comic Statues & Action Figures


Gilles

Recommended Posts

In lang vervlogen tijden hebben we hier al eens een draad over gehad maar ik vind het nergens terug. Vermoedelijk is het ergens verdwenen in het Hades (of ik heb er over gekeken...). 

 

Enfin, volgende maand zou ik mijn derde premium format van Sideshow binnen moeten krijgen. 'k Ben dus overgeschakeld naar het iets zwaardere werk dan enkel mini busts en Batman Black & White. De premiums worden ook steeds populairder, Lex Luthor is net aangekondingd. Eind dit jaar verschijnen Green Lantern en Aquaman in ieder geval ook nog, naast Marvel en andere françhines. 

 

 

 

Luthor is nu mijn dada niet, maar soit. 

 

Vullen jullie eigenlijk nog je kast aan met beelden?

post-8-0-24355200-1453283505_thumb.jpg

Link naar reactie

Ik ben niet echt een verzamelaar, maar op Facts kan ik wel genieten van alle beeldjes die daar staan.

 

Ik heb er slechts 2 in thuis. Deze van Blacksad:

 

Blacksad%20fariboles3.jpg

 

 

En deze van Jaime Lannister (de TV-serie versie in PVC)

 

review_dhjaime_4.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

post-130-0-90717900-1453295444_thumb.jpg

FACTS statue. Heeerlijk want redelijk zelf ontwikkeld :)

 

 

En het staat allemaal nog netjes bij elkaar

post-130-0-30717100-1453295497_thumb.jpg

 

Dawn, Bone, Lady Death, Spider-Man bobblehead, Stitch, Dawn, Crow, Tarot, Raven, Spawn, Magdalena, Warrior Nun Areala, Darkchylde (3 keer), Vampirella, Black Cat.

FACTS, Dawn, Kuifje, Kabuki, McFarlane Angel, Kabuki, Spawn, Witchblade, Draakje, Conan, She-Spawn, Cy-gor, Cy-Gor Animated, Fathom, Lady Demon, Lady Death (3 keer)
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Goh, dat hangt van een aantal factoren af. De grootte van het beeld, de uitgever, het materiaal, de oplage, de populariteit... 

Mocht je interesse hebben, ik heb nog een minibust van Hellboy staan. Het is wel gebasseerd op de eerste film en ongenummerd. De uitgever ervan is Sideshow. Ik denk er al een tijd aan om 'm weg te doen. Hij komt wel zonder doos. Ik zou d'r 20 euro voor vragen, ruilen is eventueel mogelijk mocht je trades/hardcovers beschikbaar hebben die me interesseren.

 

dc03a2a8-fc9c-11e4-9119-54783cde3c5b.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...