Ga naar inhoud

Amsterdam Comic Con 27+28 Augustus 2016


dutch lines

Recommended Posts

Ik kijk altijd eerst even voor aann de stand wat ze verkopen, maar het blijft natuurlijk slecht geregeld

 

Ik zag de broodjes wel voorbij komen, wachtend in de rij, maar dat er een platgeslagen soepballetje als hamburger tussen zat was mij helaas niet opgevallen. Vreemd dat fatsoenlijke catering een probleemkindje blijft bij grote evenementen.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

hahaha......ik krijg net een nieuwsbrief....er komt een DCC in Utrecht eind oktober....Halloween versie.....

Elke maand een comic con......

Dat is die BATS DICE, toch? Die is al een hele tijd bekend.

Ik vind de thematische aanpak echt tof, maar ik moet meer van de inhoud te horen krijgen wil ik hier warm voor draaien.

 

Er was al jaren vraag voor een voorjaars editie van FACTS waardoor we dan eindelijk de stap gezet hebben om tegemoet te komen aan de vraag van onze bezoekers.

En daarna boomt het opeens met gelijkaardige beurzen :e007:

pardon??!?!?!?!? :P

 

Jullie hebben in ieder geval weer een prima line up verzorgd...... :e005:  :e005:

 

ja toch? En volgens mij komen er NOG meer mooie namen aan :D

 

Ik zag de broodjes wel voorbij komen, wachtend in de rij, maar dat er een platgeslagen soepballetje als hamburger tussen zat was mij helaas niet opgevallen. Vreemd dat fatsoenlijke catering een probleemkindje blijft bij grote evenementen.

ik vond die kip-op-stick (gebraden kip) toch wel erg goed uitzien op FACTS en George Perez was heel blij met zijn hotdog.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dat is die BATS DICE, toch? Die is al een hele tijd bekend.

Ik vind de thematische aanpak echt tof, maar ik moet meer van de inhoud te horen krijgen wil ik hier warm voor draaien.

 

update: BATS DICE gaat niet door. Zie grote beurs-overzicht

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...