Ga naar inhoud

Mijn Verzameling


Skinny

Recommended Posts

Zelden zo een kleurrijke en geordende verzameling gezien.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Gast pietje precies

Die bananendoos detoneert wat maar verder ziet het er mooi uit

  • detoneren betekent niet 'uit de toon vallen' , maar 'ontsteken' , zoals in 'een bom ontsteken' en niet als in 'een lamp ontsteken'

Link naar reactie

Mooi, maar waarom heb je de pockets met de doorlopende tekening 'gebroken' neergezet over twee planken? Die tekening is juist zo geinig.

 

Omdat ik de pocket reeks nog niet helemaal compleet heb. Dus ze schuiven steeds een beetje op. Als ik ze compleet heb ga ik ze wel beter zetten ;).

 

Herken ik daar een Expedit, die ook enkele van mijn boekjes steun biedt?

 

Klopt.

Link naar reactie

Je brengt ons allemaal in schande mat zo'n mooi geordende verzameling Skinny. :e002:

 

Mijn collectie valt op door de massa tijdschriften, die nemen erg veel ruimte in maar die vind ik het leukst om te verzamelen. Ik ben echt wel blij met m'n verrolbare systeem, m'n garage heb ik moeten opofferen maar zo kan ik er wel 42 meter rekken in kwijt met 250 meter legplanken. Alles staat propvol natuurlijk of wat dacht je. :e008:

DSC00632.jpg

DSC00634.JPG

DSC00638.JPG

DSC00639.JPG

Link naar reactie

Vind de verzameling van Skinny ook zeer de moeite. Met name het vrouwelijke accent. Ken geen enkele man die een verzameling op die manier zou (en kan) etaleren. Prachtig, chapeau (hoed). Zit hier met een vrij grote collectie, maar "een kat vindt er zijn jongen niet in terug".

 

Nick.

 

ps. vind de verzameling van Bonte ook zeer de moeite, die kasten zijn natuurlijk prachtig (de verzameling natuurlijk ook). Hans Matla gebruikt hetzelfde systeem. Ooit eens op een Youtube filmpje gezien. Peter heeft me ooit eens verteld wat heel het systeem weegt. Denk niet dat je dat op een verdiep kunt zetten.

Link naar reactie

Vind de verzameling van Skinny ook zeer de moeite. Met name het vrouwelijke accent. Ken geen enkele man die een verzameling op die manier zou (en kan) etaleren.

 

Da's een sexistische opmerking die geen steek houdt :e002:

Een kameraad van mij heeft een kamer waar hij zijn dingen (CD's, strips, figuren) op een vergelijkbare manier in opgesteld heeft staan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...