Donnie Darko

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer

5.212 berichten in dit topic

"Solaris", de Russische. Schitterende, kleurrijke fotografie! Bizar, paranoïde maar interessant script. Stond al enige tijd op mijn lijstje en ben blij dat ik hem gezien heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, The Alderwood zei:

King Arthur was zeer goed. Typische Guy Ritchie, wat mij betreft een onderschatte regisseur. 

Dus het is zoals Snatch? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, The Alderwood zei:

Eerder 'n oudere versie van Sherlock.

Hmm, klinkt niet echt als iets dat ik in een King Arthur-film zoek.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Steven Spielberg heeft  fan-tas-tische films gemaakt: E.T., Jaws, BFG, Raiders of the Lost Ark, Jurassic Park... Magistrale met magisch sterrenstof besprenkelde films die generaties lang begeesteren, tijdloze klassiekers die menig hart sneller hebben doen slaan en amateurregisseurs heeft geïnspireerd en gemotiveerd

In dat rijtje hoort "Lincoln" niet thuis.

Dialogen van belegen kaas. Zinnen die stijf stonden van de bombast en emotionele blabla-clichés.
De Lincoln van Daniel Day-Lewis deed me denken aan Reagan.
Tommy Lee Jones die zich voor zijn rol gebaseerd heeft op Waldorf & Statler van The Muppets.

Op de rommelige momenten van de film verviel het zelfs bijna tot een aflevering van The Muppets.

Iets Spielberg altijd doet in zijn "serieuze" films is de film net iets te lang laten duren.  En met "net iets te land" bedoel ik "ik heb het laatste half uur van de film gebruikt om naar de WC te gaan, mijn FB te checken, iets te drinken te pakken en eens zien of "Evil Dead" nog niet begonnen was."

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisterenavond wat films op tv meegekeken met mijn ouders.

Annie (2014)

Deze film is kak. End of story.

Dans La Maison (2012)

Een zwartkomische meta-thriller, zo zou je deze film nog het best kunnen omschrijven. Alhoewel enkele zaken niet helemaal uit de verf kwamen, is deze film van François Ozon uitermate fascinerend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 5/20/2017 at 4:46 AM, Kameraad Mauser said:

Ah Tarkovsky. Ja, zeker niet slecht. Die sovjet films bijven wel top.

White sun of the desert.
Kin-dza-dza!
Come and see.

Die lijst ga ik bijhouden. :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen