Ga naar inhoud

Gratis Staanplaats Stripbeurs Putte 2017


fluiten

Recommended Posts

Even rondvragen of er interesse is voor we met dit project starten: 

 

Op 22 januari 2017 zou er op de stripbeurs in Putte (Klein Boom) mogelijkheid zijn om een tafel te huren voor het verkopen van strips uit je collectie. De huur is €20,00 en zal je terugbetaald worden in de namiddag. Ja, je hoort het dus goed: gratis staanplaatsen. Voor alle duidelijkheid betreft dit alleen voor mensen die NIET professioneel verkopen. Mensen zoals jij en ik die strips hebben waar ze vanaf willen, voornamelijk dus om plaats te scheppen in de veel te beperkte rij boekenkasten. 

 

De tafel zal ongeveer 2 meter lengte betreffen met hier en daar een lichte variatie. We gaan er geen stukken aan bij breien of afzagen. 

 

Voorwaarden: het geld op voorhand storten (wat je dus later terug in je portemonnee kan steken als je blijft tot na 16 uur, natuurlijk)

 

Putte ligt vrij centraal, gemakkelijk te bereiken, gratis parking en een natje en een droogje zijn ook voorzien. 

 

Langs deze weg wil ik dus eens horen of dit project mensen zou interesseren voor we starten. 

 

Graag jullie feedback

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie

Putte ligt vrij centraal, gemakkelijk te bereiken, gratis parking en een natje en een droogje zijn ook voorzien. 

 

Het is alleen centraal als je een Belg bent..... 

 

Voor de rest: mooi initiatief.

Dit zorgt waarschijnlijk voor wat variatie, niet altijd dezelfde handelaren. Zorgt ervoor dat verzamelaars wat kleine overschotjes kunnen verkopen, zonder risico dat ze meer kwijt zijn aan standgeld dan ze uit de verkoop binnenkrijgen.

Link naar reactie
  • 7 months later...
De kogel is door de kerk. Op de beurs op 22 januari 2017 in Putte wordt er aan elke verzamelaar die met te veel dubbels zit of plaats nodig heeft in zijn stripkast de kans geboden om van zijn overtollige strips af te geraken op een zeer geldbeugelvriendelijke manier. Ook andere verzamelobjecten mogen natuurlijk aangeboden worden zoals trading cards, autootjes of postzegels, bierkaartjes of champagnekurken, munten of oude telefoonkaarten... Je kan het zo gek niet noemen of je bent welkom. Niet minder dan de polyvalente zaal zal voorzien worden voor de geïnteresseerden. 

 

Dit kan gratis en voor niets mits aanmelding en een storting van 20 euro. Gratis? Storting? Hoe rijm je dit? Wel als je tussen 14 en 16 uur nog ter plaatse bent dan krijg je je geld terug, cash in het vuistje. 

 

Hoe een plaatsje reserveren of antwoord krijgen op al je vragen: mailen naar fluiten64 at gmail.com

 

Strip Platen CD en DVD Beurs

2580 Putte (Mechelen)   

Gemeenschapcentrum klein boom // hal 4 // Mechelbaan 604

Zondag 22/1/2017

9u – 17u30

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie
Staan nu al vast om te komen signeren: 

 

- Dirk van der Auwera

- Tom Metdepenningen

- Wim Swerts

- Walter Lauryssen

- Eric De Rop

- Mario de Koninck

- Waldo van Gheluwe

- Marc Verhaegen

- Shamisa Debroey

 

Hier komen vermoedelijk nog een naam of vijf bij maar dat is nog volop in onderhandeling

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast herckw@hotmail.com

Heel mooi initiatief

Ik zou graag mijn dubbele strips willen verkopen

Hoe wordt dat geregeld?

Naar waar storten en onder welke naam 

adres, uur dat we binnen mogen enz

 

 

Grts

Link naar reactie

Heel mooi initiatief

Ik zou graag mijn dubbele strips willen verkopen

Hoe wordt dat geregeld?

Naar waar storten en onder welke naam 

adres, uur dat we binnen mogen enz

 

 

Grts

Staat genoteerd. Ik stuur weldra een mail met alle gegevens. Dit zal zeker in de komende weken zijn, zeker voor het nieuwe jaar. 

Keep you posted. :-)

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie

Ik signeer er naast Tom Metdepenningen, inkleurder van Lise op Monstereiland. Tom zal een (beperkt) aantal dédicaties inkleuren met kleurpotlood. We limiteren ze op 5 stuks, aangezien Tom natuurlijk ook nog zijn eigen boekjes moet verkopen. Dit zijn de eerste en waarschijnlijk ook de laatste ingekleurde dédi's in Lise op Monstereiland, unieke stukken dus :)

 

Eventueel op voorhand te reserveren, via privé-bericht op het forum of via kristof.berte@gmail.com. Op = op.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
De uren vanaf en, indien geweten, tot wanneer de tekenaars zullen aanwezig zijn: 

 

Tom Metdepenningen: +/- 13 uur

Dirk De Graef:+/- 9 uur

Eric De Rop: +/- 10 uur

Frits Deblieck (Geinz): +/- 10u30

Isabel Baele: +/- 11 uur

Ivan Bulté: +/- 10 uur

Jessica Raes: +/- 9 uur

Kristof Berte : +/- 10 tot 17 uur

Mario Boon: +/- 10u30

Mario De Koninck (AAargh): +/- 9 uur

Pascal Schokaert: +/- 10 uur

Patrick van Oppen: +/- 13 tot 17 uur

Shirow Di Rosso: +/- 9 uur

Steve Van Bael: +/- 11 uur

Sylvia Tops: +/- 10u30 tot 16u30

nDurlie: +/- 9 uur

Waldo van Gheluwe: +/- 9u30 tot 17 uur

Walter Laurysens: +/- 9 uur

Wouter Van Ghysegem: +/- 9 uur

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...