Ga naar inhoud

Kenji Tsuruta


Timhardt

Recommended Posts

Tot voor een paar dagen een nobele onbekende voor mij.

Maar in juli komt bij dark horse 'wandering Island' uit en dat zette mij aan tot wat lezing online.

 

001_03_31_2012_08_48_48.jpg

 

Het verhaal gaat over een meisje Mikura, die een koerierdienst per vliegtuig uitbaat. nadat haar grootvader sterft vind ze een boek waarin hij aantekeningen maakte over een eiland dat soms opduikt en dan weer mysterieus verdwijnt. Mikura is getriggerd en gaat zelf op onderzoek uit.

 

Getriggerd ben ik ook. Dit begint gewoon heel goed, prrrrrachtige tekenstijl ook. die tsuruta zou nog een reeks klaarstaan hebben in vertaling: nl. forget me not, waar ik nog niets over kan zeggen. Maar die eerste bundel van 'wandering island' is wreed goed. Ik weet wat ik in de zomer ga doen...

 

6.jpg

6.jpg

wanderingisland1.jpg

518016126_ebccfc3ecf_o.jpg

Link naar reactie

Nog wat verder gelezen. Wandering Island heeft me helemaal beet. Mysterie, beetje nausicaä/hispanola sfeertje, maar veel opener, duidelijker en minder zweverig, hoewel Mikura me wel doet zweven, haha :) Op mijn koop lijstje, zeker!

 

forget me not ook een paar hoofdstukken gelezen, maar dat is me minder. Detective enzo is niet voor mij. ook de tekenstijl is totaal anders, veel lijntjes enzo. maar deze wandering island begint erg veelbelovend!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...