Ga naar inhoud

I Am A Hero


Timhardt

Recommended Posts

Er zijn 2 reeksen in vertaling waar ik dit jaar enorm naar uitkijk omdat ik ze al een beetje online las en ze enorm goed zijn. Deze komt binnen een paar weken uit. Verhaal, heel kort, over een zombieplaag in Japan. Ik weet het, het zoveelste verhaal, maar dit is totaal anders dan anders. Read and be addicted.

Also: beautiful edition!

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

ziet er erg goed uit...Maar na een pagina of veertig te lezen aan de kant gegooid.

 

te snel!

je moet dit eerste deel wat doorploeteren, ik las zo'n 4 delen online en besloot dan om te stoppen.

niet omdat het me tegenstak, maar omdat er toen de melding kwam dat dit op papier kwam en ik dit op mijn gemakje zo wilde lezen.

op dat ogenblik was ik al totaal verslingerd.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

post-167-0-84971200-1458887641.jpg

 

Omni 1 uitgelezen op papier.

Ik vind dit geweldig.

Verhaal in een notendop: Hideo is een schizofrene manga-artist. Meer dan werken, seksen en vreten doet hij niet. Schizofreen in de zin van dat hij constant met een soort van eigen zelf praat, die ook in beeld komt.

Beetje raar om volgen in het begin, maar als je dat traag doet en jezelf erin laat komen, een supertof iets. Terwijl Hideo verder aanmoddert breekt in Japan een zombieplaag uit. Been there, done that? Misschien, maar dit is heel fris en superrealistisch verteld. Ik las al een heel stuk verder online (maar ik ga daar mee stoppen, wil dit echt op papier en helemaal in stilte lezen) en t' wordt echt a hell of a ride. Vergelijkingen met the walking dead kunnen niet uitblijven, zijn zinloos en daarmee ga ik het toch doen: ik vind ze beiden erg goed, erg anders ook, maar als ik moet kiezen, kies ik I am a hero.

 

Euh, hype dus, dus negeer maar als je het niets vind, maar als je mijn vorige hypes (vinland saga, wolfsmund, flowers of evil) wel goed vond, kan je dit gewoon blind kopen en even verslaafd raken aan dit als ik.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...