Ga naar inhoud

Waar Is Skinny?


Recommended Posts

Skinny gespot op Facts, maar toen ik me omdraaide lag haar sigaret al in de asbak. Gewoon wat as was alles wat van haar verschijning overbleef. 'k Moet echt leren om niet zo te talmen voor ik een dame durf aan te spreken. :-)

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie

Skinny gespot op Facts, maar toen ik me omdraaide lag haar sigaret al in de asbak. Gewoon wat as was alles wat van haar verschijning overbleef. 'k Moet echt leren om niet zo te talmen voor ik een dame durf aan te spreken. :-)

 

Allee! En niet eens gedag komen zeggen  -_-.

 

Oke, ik moet wel toegeven dat ik absoluut geen held ben in sociale toestanden. Zeker niet met vreemden en smaltalk.. 

Ik denk dat je ons een pijnlijk gesprek hebt bespaard  :e007:.

 

Maar moest je me nog eens zien, gewoon gedag komen zeggen! 

Wie weet hebben we het dan wel enorm gezellig  :e005: .

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Paranoia ligt op de loer hier. Nee ik ben niet Bilal en Bilal is niet ik.

Ach een hekel aan Utrechters wat zal ik zeggen. Ik stoor me vaak aan dat Calimero complex wat ze hebben. Tuurlijk die stad is een bende. Veel toeristen krijgen ze niet alle promotie ten spijt. De plaatselijk FC voetbalt meestal slecht. Kampioen worden ze nooit waar dat bv in Alkmaar en Enschede wel gelukt is. Het is niet anders. Ze zullen het ermee moeten doen. Maar dat is wat lastig voor die klanten daar. Over de plaatselijke FC gesproken. Ik ken wel wat Utrechters die supporter zijn. En die ook PVV stemmen. Bij die club speelt ene Barzali geloof ik. Nou ja in ieder geval weigerde hij onlangs een vrouwelijke verslaggeefster een hand te geven. Dat doet hij niet bij vrouwen bla bla we kennen de discussie. Maar als ie scoort juichen die PVV stemmende supporters wel als een bezetene...wat een hypocrisie.

 

Ach Utrecht wint eigenlijk twee keer van Ajax. Ajax heeft een blunderende scheids nodig die ze aan het kampioenschap helpt. Gevalletje omkoping ? Zoek dat eens uit Ben !

 

Ik ben trouwens geen fervente Utrecht fan hoor en zeker geen PVV stemmert. Sterker nog ik ken helemaal geen PVV-ers (met wat voor mensen ga jij om Ben ?). FC Utrecht speelt doorgaans een simpel boerenkool voetbal waar de liefhebber weinig lol aan kan beleven. Dit jaar heeft Utrecht trouwens wel een heel aardig elftal met Haller, Ramselaar, Ayoub, een betrouwbare keepert, Letschert en  Barazite (de moslim die geen handje wil schudden). De vraag is of Barazite met zijn onderbroek aan onder de douche staat. Misschien kun je aan je PVV vrinden vragen of ze hard voor Barazite juichen.

 

Wat betreft de toeristische aantrekkelijkheid van Utrecht kan ik kort zijn, dat is verschrikkelijk. Al die vervelende buitenlanders, die de straten verstoppen, kijkend naar de Dom, de werfkelders en al die ouwe geveltjes. Je hebt er slechts last van, dalijk wordt hartje Utrecht net zo'n openlucht museum als de binnensteden van Amsterdam en brugge. Nu nog al die hordes dronken engelse toeristen en we zijn hier net zo afgegleden als in mokum.

 

http://www.nrc.nl/next/2016/04/18/makkelie-redt-middag-en-wellicht-seizoen-ajax-1610031

Link naar reactie

Ja het is wel vervelend, maar ik heb er niet zoveel last van. Zondag ben ik trouwens Dom Under geweest (ook even de toerist uitgehangen), was erg leuk :)

 

De grote aantallen Italianen en Spanjolen vallen me de laatste jaren op. De ene helft zwalkt na een bezoek aan Andersom half stoned over de oude gracht, de andere helft loopt met stadsgidsjes in de hand altijd hetzelfde rondje ouwe gebouwen..

Link naar reactie

Ook weer zoiets: jij was niet echt een fan van mij. Prima zelfs. Ik zou niet anders willen. Maar ja dan lees je dit weer. Jij bent een nog grotere draaikont dan de meeste politici.

 

Dat was ironisch bedoeld, maar in jouw arrogantie begrijp je dat natuurlijk niet.

Jouw beledigingen naar andere forumers zeggen veel meer over jou dan over hen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...