Ga naar inhoud

Dutch Comicon


Theoak

Recommended Posts

Er was volgens mij zelfs niet eens een topic voor aangemaakt! Maar goed, ik ben er gisteren geweest en het was weer eens heel wat anders dan de gemiddelde stripboekenbeurs. Veel jeugdig volk en ook heel veel hadden zich voor de gelegenheid verkleed. Echter kan het nog niet de vergelijking aan met de Amerikaanse comicons (als ik af mag gaan op de filmpjes op YouTube). Er waren in ieder geval bij de Eppo-stand enkele signerende tekenaars (Romano, Gerben Valkema, Aimée de Jongh, Dick Heins), en er waren ook enkele kramen met stripboeken, maar vooral de merchandise overheerste. Het spellengedeelte heb ik niet bezocht.

 

Wat me wel opviel is dat er nauwelijks vintage speelgoed was te vinden. Natuurlijk was er wel het nodige aan Star Wars-lego. Goede parkeergelegenheid en schone w.c.'s. Eten was er ook volop verkrijgbaar en er stonden wel enkele rijen hier en daar.

Link naar reactie

Het was wel druk, het duurde vanwege de controle bij de ingang wel even voordat de gangen vol waren, maar toen dat eenmaal zo was, was de temperatuur ook al aardig opgelopen en tot een uur of vijf bleef het ook aardig druk.

 

Parkeren was inderdaad 14 euro voor een hele dag, maar ik was wel zo van het parkeerterrein af en de stad uit!

Link naar reactie

leuke beurs.

gaf mij het gevoel van een Nederlandse versie van facts.

Wel veel variatie: acteurs, comic tekenaars, strip tekenaars, animatie en zelfs tatoeage artiesten.

Deze variatie was verrassend. Een min puntje is dat de (comic)artiesten alweer bekende namen waren van Nederlandse beurzen.

Wel een erg leuke beurs!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...