Ga naar inhoud

S.d.s.


WVlieg

Recommended Posts

Dank je,Dirk.

 

Ja, en er staat al heel wat in de kalender voor de komende periode. Nog niet alles staat op het bannertje hierboven ;-)

Ik hoop deel 2 tegen februari 2017 klaar te hebben, dan ga ik waarschijnlijk naar Getekend Lommel en misschien/hopelijk kruisen er nog andere beurzen mijn pad.

 

Jullie hebben trouwens nog wel een paar stukjes van het verhaal te goed. Die worden de komende dagen geplaatst. :-) En dan kan ik deel 2 hier beginnen plaatsen, al moeten die eerst nog getekend worden ;-)

Link naar reactie

idugxv.jpg

 

1zmmaur.jpg

 

Hiermee is het eerste deel volledig gepubliceerd. Binnenkort starten we met het 2de deel, getiteld Littekens.

De eerste 6 pagina's hiervan zijn al getekend en geïnkt en wachten nog op een kleurtje!

 

Wie het eerste album in zijn bezit wilt en een tekeningetje er in wil, kan terecht op Aalst Stript (11sept), in Breda (15-16 oktober) of in Terneuzen (5 nov). Altijd welkom voor een snoepje,praatje en een tekeningetje! :-)

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Voor de interneteditie is het natuurlijk niet echt nodig een 'wat voorafging', maar voor de boekjes vind ik het wel nodig. De boekjes verschijnen ook niet meteen na elkaar, er zit toch enige tijd tussen (als het goed is/lukt zal deel 2 in februari gaan verschijnen), dan is het wel goed dat zij die het in boekvorm volgen een korte terugblik hebben. Natuurlijk als je en deel 1 en deel 2 na elkaar leest is het niet echt nodig...

 

Maar goed. Hier een nieuw strookje en meteen het vervolg van het verhaal :

 

2rml3dz.jpg

Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...