Ga naar inhoud

Raadje Plaatje, Comic Editie


Lav

Recommended Posts

Ik zie me nog geen zo'n diadeem dragen, dus lef zal wel impliciet in de opdracht verwerkt geweest zijn. :e007:

Nieuwe opgave, deze keer titel van de trade (nogal volledig).

 

hitting-action-brandon-c.jpg & how-to-draw-a-vampire-bat-step-11_1_0000

 

 

 

200_s.gif

 

2012PrincePurpleRainMoviePress051212.jpg

Link naar reactie

Haha, goed gevonden :D
Zit je op een computer of bekijk je de site via een smartphone? Via de mobile versie weet ik eigenlijk ook niet hoe het moet maar als het via een gewone computer is, raad ik u aan om uw afbeeldingen even op uw bureaublad ofzo op te slaan met een neutrale naam en dan als je een bericht post naar meer berichtopties gaan, vanonder naar bestanden bijvoegen gaan en uw bestand dan toevoegen aan uw bericht (daarna kan je ze weer op uw bureaublad verwijderen)

 

post-17-0-92364000-1461003501_thumb.jpg

post-17-0-69498000-1461003595_thumb.jpg

Link naar reactie

Die onderste foto slaat overduidelijk op 'Years of the Elephant'. (terug verkrijgbaar in WEC)

De bovenste foto slaat op de auteur, die, in alle bescheidenheid, mag zeggen dat hij een vrouwenmagneet is.

(Alleen op Lav heeft hij niet zo'n aantrekkingskracht, vandaar die ene vrouw die uitgedaan is op de foto.ZIj ziet hem eerder als een soort Opa Simpson)

Blijkbaar denkt Lav ook dat de auteur er rijk van geworden is, vandaar het geld.

JUIST! Op naar de volgende.... :e005: :e005: :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie

Die onderste foto slaat overduidelijk op 'Years of the Elephant'. (terug verkrijgbaar in WEC)

De bovenste foto slaat op de auteur, die, in alle bescheidenheid, mag zeggen dat hij een vrouwenmagneet is.

(Alleen op Lav heeft hij niet zo'n aantrekkingskracht, vandaar die ene vrouw die uitgedaan is op de foto.)

Blijkbaar denkt Lav ook dat de auteur er rijk van geworden is, vandaar het geld.

JUIST! Op naar de volgende.... :e005: :e005: :e005: :e005: :e005:

:D

 

Hoe kun je dit antwoord nu afkeuren?

It all makes sense!

Link naar reactie

Die onderste foto slaat overduidelijk op 'Years of the Elephant'. (terug verkrijgbaar in WEC)

De bovenste foto slaat op de auteur, die, in alle bescheidenheid, mag zeggen dat hij een vrouwenmagneet is.

(Alleen op Lav heeft hij niet zo'n aantrekkingskracht, vandaar die ene vrouw die uitgedaan is op de foto.ZIj ziet hem eerder als een soort Opa Simpson)

Blijkbaar denkt Lav ook dat de auteur er rijk van geworden is, vandaar het geld.

JUIST! Op naar de volgende.... :e005: :e005: :e005: :e005: :e005:

Haha :P je hebt uiteraard helemaal gelijk maar degene die een tweede alternatief antwoord vindt mag een nieuwe posten :v

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...