Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 15 En 16 Oktober 2016


Recommended Posts

  • 2 months later...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar nieuwe namen voor Breda 2016. Van Liemt en uit de wandelgangen Federici zijn absolute mooie namen maar getalsmatig mager.

 

In het stripbeurzen/ comic con geweld van oktober (Facts en Firstlook) is het wel handig om te weten of Breda dit jaar interessant genoeg is.

 

PR technisch toch maar eens een voorbeeld nemen aan de jongens van FACTS?

Link naar reactie

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar nieuwe namen voor Breda 2016. Van Liemt en uit de wandelgangen Federici zijn absolute mooie namen maar getalsmatig mager.

 

PR technisch toch maar eens een voorbeeld nemen aan de jongens van FACTS?

 

Als ik Breda zou zijn, zou ik in de vakantieperiode (juli / augustus) weinig doen en het nieuws tot september opsparen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Uitgeverij HUM! neemt ook weer een buitenlandse tekenaar mee naar het Stripfestival te Breda. Alhoewel, één? Bij Kerascoët krijg je er gelijk twee, want het duo Marie Pommepuy en Sébastien Cosset zal zowel zaterdag als zondag signeren.

 

In Breda zal hun prachtige album "Mooi Duister" voor het eerst te koop zijn. Speciaal voor deze gelegenheid is er een speciale beursuitgave, gelimiteerd op 100 exemplaren, dat album is voorzien van een stofomslag met de groene cover die voor de engelstalige uitgave gebruikt is (afbeelding toont de engelse versie, die wordt uiteraard aangepast naar Mooi Duister):

 

28759921330_6b22183bb9_n.jpg    28532476073_32bbc33dd8_n.jpg

 

Tevens heeft Kerascoët nog een mooie ex-libris voor onze uitgave getekend:

 

29012322746_7a33a92a59_z.jpg

 

En hou je niet van Kerascoët? Dan is er ook nog het zesde deel van onze Tex Willer serie dat in Breda zal verschijnen. Helaas had tekenaar Pasquale Frisenda geen tijd om naar Nederland te komen om zijn "Patagonië" te signeren:

 

29151588485_e867622f5b_c.jpg

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Niet direct gerelateerd aan de beurs, maar voor mij (en mogelijk voor anderen) goed nieuws: Zoals velen ga ik met de trein naar Breda. De afgelopen twee jaar was station Breda, wegens verbouwing, voorzien van enorme trappen.

 

We kunnen er niet onder,
We kunnen er niet rond,
We moeten er op!
Klimmerdeklim!
(naar: We're going on a bear hunt)

 

Daar had ik dan de rest van de dag "plezier"*) van, en de trappen in het Chassé-theater waren dan ineens een hele uitdaging.

Het goede nieuws is dus dat die trappen weg zijn en het station, zo heb ik begrepen, nu ook geschikt is voor minder validen.

 

 

 

*) "Als je spieren trillen, hebben ze plezier!"

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Niet direct gerelateerd aan de beurs, maar voor mij (en mogelijk voor anderen) goed nieuws: Zoals velen ga ik met de trein naar Breda. De afgelopen twee jaar was station Breda, wegens verbouwing, voorzien van enorme trappen.

 

Daar had ik dan de rest van de dag "plezier"*) van, en de trappen in het Chassé-theater waren dan ineens een hele uitdaging.

Het goede nieuws is dus dat die trappen weg zijn en het station, zo heb ik begrepen, nu ook geschikt is voor minder validen.

 

 

 

*) "Als je spieren trillen, hebben ze plezier!"

 

De trap in het chasse theater is legendarisch, een soort mega horde voor de dedie runners. Ik heb daar een duitser eens met zijn rolkoffer op zijn plaat zien gaan..........

Link naar reactie

Onder normale omstandigheden is die trap geen probleem voor me. Maar die trappen op het station....afgrijselijk als je wat slecht ter been bent.

:( Niet meer voor te stellen dat ik vroeger probleemloos torens beklom (via de trap, nooit met ladders).

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Als ik Breda zou zijn, zou ik in de vakantieperiode (juli / augustus) weinig doen en het nieuws tot september opsparen.

 

te kort dag, zou ik zeggen. Maar wie ben ik? :)

Uitgeverij HUM! neemt ook weer een buitenlandse tekenaar mee naar het Stripfestival te Breda. Alhoewel, één? Bij Kerascoët krijg je er gelijk twee, want het duo Marie Pommepuy en Sébastien Cosset zal zowel zaterdag als zondag signeren.

 

In Breda zal hun prachtige album "Mooi Duister" voor het eerst te koop zijn. Speciaal voor deze gelegenheid is er een speciale beursuitgave, gelimiteerd op 100 exemplaren, dat album is voorzien van een stofomslag met de groene cover die voor de engelstalige uitgave gebruikt is (afbeelding toont de engelse versie, die wordt uiteraard aangepast naar Mooi Duister):

 

28759921330_6b22183bb9_n.jpg    28532476073_32bbc33dd8_n.jpg

 

 

 

Nog niet helemaal zeker, maar rond de 25-29 Euro (het reguliere album is 19,95 - met 96 pagina's best een dikke pil)...

prachtige covers!! Iets ergens te zien van interiors? Ik ben benieuwd!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Als ik Breda zou zijn, zou ik in de vakantieperiode (juli / augustus) weinig doen en het nieuws tot september opsparen.

 

 

Werkt de homepage wel goed?

 

Het meest recente bericht dat zichtbaar is is van 30 mei. De aankondiging van Federici van juli is niet direct te zien. En een bericht over Kerascoët zou ook niet misstaan. 

 

Het is nog maar augustus Tweetie. Vanwaar de drukte? :e011:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...