Ga naar inhoud

Uitgeverij Bonte


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
22 minuten geleden, Fonske zei:

De familie Super, ik heb reeds het album al kunnen lezen en goed bevonden! Ziet er verzorgd uit qua vormgeving en heeft mooie frisse kleuren. Dit moet toch zowel in België als in Nederland kunnen aanslaan.

Blij dat het bevalt!

Wij hopen ook Nederland te bereiken maar daar is de verdeling beperkter dan in Vlaanderen. Er moet nog veel uitgebouwd worden.

 

De link met de Allerlaatste Urbanus is ook wel leuk, die verschijnt eveneens morgen.

Link naar reactie
20 minuten geleden, Bonte zei:

Ja, exact dezelfde dag.

 

 

De Urbanuslezers maken dus kennis met de Familie Super in het allerlaatste Urbanusalbum en kunnen dan ook al dadelijk het allereerste album van de Familie Super aanschaffen.

Dat lijkt me een erg goede aanpak om de nieuwe reeks te lanceren.

Maar het is zeker niet vanzelfsprekend geweest om dat allemaal zo naadloos te laten gebeuren.

afbeelding.thumb.png.dbe08ce75475c0d2784e162a03bf6aaa.png

Link naar reactie
4 uren geleden, Bonte zei:

Ja, de Willy heeft dat goed getimed, overstappen van 5 naar 2 publicaties per jaar geeft ook wat meer ademruimte. Als je alles wil hebben van De Familie Super moet je dus ook de Allerlaatste Urbanus kopen. 🙂

 

De persmap op issuu

https://issuu.com/uitgeverijbonte/docs/persmap_de_familie_super_1

 

Persmap als PDF op wetransfer

https://we.tl/t-o17JS0ImWB

Peter,

Kan ik zo'n persmap bekomen?

Link naar reactie

Vanaf november verschijnen volgende reeksen.

 

Team Lou 27 - De Beddermolen
2022, SC, kleur, 48 blz, 8,99- euro
ISBN 9789464009637

 

Wanneer Team Lou aan het kunstevenement "Westerlo Parelt" deelneemt, ontmoeten ze Jonas en zijn vader Karel aan het Toerisme gebouw in Westerlo. Wanneer zij vertellen over de  Beddermolen in Tongerlo, willen de Team Lou-leden er maar al te graag in logeren en vertoeven op het domein. Maar al snel blijkt dat er een bovennatuurlijk wezen uit 1967 huist op het domein. Om middernacht gaan de poppen aan het dansen.

 

Anders-Man 7 Von Aufkleber Express  (Ralph Dikmans / Peter Busschots)
sc, kleur, 32blz, €8,99
ISBN: 9789464009620

 

Wanneer eind 1944 een nazi goudtrein gekaapt wordt en deze voorgoed lijkt verdwenen, lijkt dit niet direct een taak voor superheld Anders-man. Toch wordt zijn naam genoemd in een mysterieuze brief waar president Pjutin mee aan komt zetten. Wanneer Anders-man besluit deze zaak te onderzoeken, blijkt dat er iemand achter de schermen dit jaren zorgvuldig te hebben gepland. Meer spanning en mysterie in het tot nu toe beste album uit de Anders-man reeks. Op scenario van Peter Busschots en tekeningen van Ralph Dikmans, is deze Vlaams- Nederlandse productie aan zijn 7e album toe.

 

AMA 3 De Zilver Lading  (Kurt Cassauwers )
32 blz, kleur
8.99 euro
ISBN  9789464009576

 

Een onlangs geborgen kanonskogel voor de kust van Japan wordt gelinkt aan de "San Francisco", een Spaans galjoen dat in de 17de eeuw zonk. Deze zou een enorme zilverlading aan boord hebben maar dat zijn maar verhalen. Anna wordt meegevraagd om mee te tolken. De universiteit van Tokai leidt het onderzoek en krijgt hulp van een Frans Onderzoeksschip. Anna en haar tante gaan graag mee op tocht en leren kapitein Jacques kennen, maar dan nemen de zaken een keerpunt... 

 

 

cover ama 3 pers-1.jpeg

Pers anders-man 7-1.jpeg

pers team lou 27 cover-1.jpeg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 1/7/2022 om 16:50, Bonte zei:

500 euro voor boek en de pagina in schets en de pagina in inkt. Ik vind het een mooi geheel.

Beperkt in aantal maar het is wel de planning om dit met elke titel te doen dus er komen nog gelegenheden.

En hoe kan je zo een boek bekomen ? Is er tevens nog zo één beschikbaar van het eerste nummer ?


Groeten
Jelle

Link naar reactie
Op 11/9/2022 om 23:48, Bonte zei:

De softcover wordt genaaid voor een stevige look, het was wel zoeken naar een drukker die dat kon in die dikte.

 

 

Het was me bij het lezen niet dadelijk opgevallen maar nu zie ik het, ja.

Daarom dat-ie wat anders aanvoelt dan de Urbanussen. (heeft waarschijnlijk ook met de papiersoort te maken)

Link naar reactie
10 uren geleden, Robertkees zei:

Vraagje over een andere uitgave van Bonte: Drew en Isa.

zou je me daar wat meer kunnen vertellen /laten zien?

Ik kan er eigenlijk geen info over vinden. 
 

alvast bedankt

Robert Jan

 

Drew en Isa is een stripreeks van Wouter van Ghysegem uit Brugge, deel 5 ligt nu bij de drukker en verschijnt tijdens de Gentse Stripbeurs waar hij ook komt signeren.

 

Het zijn strook-gags die samen wel een verhaal vertellen over de ontluikende relatie van Amateur geek Drew en de romantische Isa. Vaste nevenfiguren zijn haar kat en zijn vader.

 

Screenshot 2022-11-08 at 10.14.21.jpg

 

http://www.stripdatabank.be/bonte/albumuitgaven/wouter-van-ghysegem.html

 

Wouter op facebook

https://www.facebook.com/wouter.vanghysegem

 

274788948_1394275101032407_1511675005937199167_n.jpg

Link naar reactie
1 uur geleden, Bonte zei:

 

Drew en Isa is een stripreeks van Wouter van Ghysegem uit Brugge, deel 5 ligt nu bij de drukker en verschijnt tijdens de Gentse Stripbeurs waar hij ook komt signeren.

 

Het zijn strook-gags die samen wel een verhaal vertellen over de ontluikende relatie van Amateur geek Drew en de romantische Isa. Vaste nevenfiguren zijn haar kat en zijn vader.

 

Screenshot 2022-11-08 at 10.14.21.jpg

 

http://www.stripdatabank.be/bonte/albumuitgaven/wouter-van-ghysegem.html

 

Wouter op facebook

https://www.facebook.com/wouter.vanghysegem

 

274788948_1394275101032407_1511675005937199167_n.jpg

Top!  
Dankjewel. Ik ga het eens bekijken.

 

groet,

RJ

Link naar reactie
  • 3 months later...

Voor April is heel wat gepland en we starten met De Rosse Ridder door Frits Deblieck (Geinz). In dit album vergeet de Rosse Ridder de ene ring, vecht hij tegen de hoge energieprijzen, loopt meermaals verloren en ontdekt waarom je beter niet te veel op je nagels bijt. Kortom: alweer een bloedstollend avontuur van de Rosse Ridder!

 

 

Rosse Ridder 4.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...