Ga naar inhoud

31E Brabants Stripspektakel Op 3 & 4 September In Veldhoven


BSS

Recommended Posts

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover :

 

de 31e editie van het Brabants Stripspektakel !

 

We zitten weer bomvol met (oude en nieuwe) standhouders en (bekende en minder bekende) stripmakers. We moeten zelfs kleine tafeltjes bijzetten om iedereen kwijt te kunnen.

 

Bijgevoegd de plattegrond met de standhouders en stripmakers. De stripmakers blijft tot op de dag van vandaag wisselen, dus hou hiervoor de website in de gaten.

 

Voor de flipperkast liefhebber hebben we 12 flipperkasten staan. Ook de allernieuwst Ghostbusters.

Voor de kids hebben we ook kiddy rides van bv de Marsupilami, Garfield, Obelix en nog veel meer.

 

Ook veel nieuwe uitgaven verschijnen komend weekend. Sommige ook met originele tekening.

Tevens komen er ook twee beeldjes uit van Elsje en Boes, met een leuk certificaat.

 

Er is ook een leuke Boes tentoonstelling waar ook ingelijst origineel tekenwerk te koop is (via Stripwereld, stand 3).

 

Kortom, genoeg om een dagje rond te lopen.

 

Tot over een paar dagen  :e005:

 

plattegrond banner incl tekenaars klein.pdf

post-247-0-21607800-1472574266_thumb.jpg

post-247-0-22717300-1472574549_thumb.jpg

Link naar reactie

Op zaterdag begint de verkoop van de luxe editie van Boes 2 integraal met een genummerde en gesigneerde editie en een originele strook.

De oplage is net zoals deel 1 gelimiteerd tot 80 genummerde exemplaren. De speciale beursprijs is 100 euro.

 

Zowel op mijn stand (nummer 3) als op de stand van uitgeverij Saga (nummer 40) kun je deze editie aanschaffen.

Bij uitgeverij Saga zullen zaterdag en zondag Wil Raymakers en Thijs Wilms aanwezig zijn om je album van een opdracht te voorzien.

 

Verder is er een verkooptentoonstelling van originele Boes pagina's. Mocht je interesse hebben dan kun je me vinden op standnummer 3.

 

 

 

 

 

 

 

post-25-0-94911200-1472635536_thumb.jpg

Link naar reactie

Ik ben tijdens het Brabants Stripspektakel te vinden op de stand van StripSter. Zowel op zaterdag als zondag.

Kom gerust langs! Het eerste SDSalbum zal er ook zijn. Je kan dit album aanschaffen voor 7 euro en bij aankoop krijg je er een ex-libris bij (tot zolang de voorraad strekt). Je kan deze ex-librissen ook los aankopen (eveneens tot zolang de voorraad strekt).

Ik hoop met velen van jullie kennis te maken. En ga ook eens langs bij de StripStercollega's... :-)

Link naar reactie

34 dingetjes gekocht vandaag (Stripstektakel Brabant). Nog wat meer, maar die zijn alvast voor mijn verjaardag over 11 dagen :)
Dan hoeven mijn kids en mijn vrouw wat minder moeite te doen :) want dat is met mijn hobby voor hen zowat een onmogelijke taak!
 

Het was een topdag! Ook VIER nieuwe tekeningen, die ik in de Dedi-topic zal uploaden!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik was idd ook very happy. Met 2 van mijn kids gegaan, lekker vroeg dus ik stond al in de rij in de lobby om 9.20 geloof ik.

 

Het was wel duidelijk dat Suske en Wiske dé hoofdmoot van de bananendozen betrof, dus dat vond mijn oudste zoon niet erg. Die is met een heleboel kilo naar huis gegaan!

 

Pas na Minck's overlijden heb ik hem pas echt ontdekt. Ik had wel de inkleurder geregeld voor zijn Storm, maar daarvoor kende ik zijn werk niet.
Dus vorig jaar in Veldhoven al een hele riedel Nicky Saxx gevonden en dit jaar nog 2 Saxx, Zodiak en een Bruckker!!!! Heerlijk!!

 

In totaal 34 strips/comics kunnen scoren waaronder ook een stel oude Conan's uit de 80-er jaren voor 1 euro per stuk.

 

En altijd leuk om even te babbelen met Romano, Ed vd Linden, Boy Akkerman en die hele bende eromheen (Johan, Dinesh, Fatima en ook keigaaf om Leroy Soesman te ontmoeten), Sytse, Bavel met zijn geweldige plannen, SB-stand met de leuke Belgen en nog veel meer mensen die ik her en der van ken!

 

Was erg leuk! Ik heb met veel plezier rondgelopen en mijn vingers zwart gemaakt om strips te vinden :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

oooo obijna vergeten!! Ik had nog heerlijk wat strips gekocht bij de Mediageuzen! Lekker babbelen met de internationale delegatie aldaar! KUDOS Mario!!! Leuke plannen, mooi fonds om mee te beginnen!!
En die prachtige dedi's deden me heel happy maken!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...