Ga naar inhoud

Kamper Stripspektakel 20 Augustus 2016


Martin

Recommended Posts

Op zaterdag 20 augustus is het weer zover: het Kamper Stripspektakel!

In de prachtige historische binnenstad tref je 85 kramen en 55 tekenaars en scenaristen. 

Dit evenement is niet alleen voor stripfans interessant, maar ook voor families die een leuke dag willen doorbrengen.

Niet voor niets mijn favoriete Nederlandse stripbeurs.

 

http://brabantsstripspektakel.com

Kampen of Veldhoven;).

Link naar reactie

Op zaterdag 20 augustus is het weer zover: het Kamper Stripspektakel!

In de prachtige historische binnenstad tref je 85 kramen en 55 tekenaars en scenaristen. 

Dit evenement is niet alleen voor stripfans interessant, maar ook voor families die een leuke dag willen doorbrengen.

Niet voor niets mijn favoriete Nederlandse stripbeurs.

 

http://brabantsstripspektakel.com

 

De tekst zou beter overkomen met een link naar een ander festival  :e005:

Link naar reactie

Op zaterdag 20 augustus is het weer zover: het Kamper Stripspektakel!

In de prachtige historische binnenstad tref je 85 kramen en 55 tekenaars en scenaristen. 

Dit evenement is niet alleen voor stripfans interessant, maar ook voor families die een leuke dag willen doorbrengen.

Niet voor niets mijn favoriete Nederlandse stripbeurs.

 

http://www.kamper-stripspektakel.nl

Daar ben ik het wel mee eens ja. Kampen is een mooie stad, en als ik over dure aankopen nog even moet nadenken kan ik even een rondje lopen en dan weet ik het vaak wel.

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
  • 1 month later...

2 kramen hier voor mij... besteld er de zon dat is toch traditie in kampen?

Ik sla deze traditie nu echt eens over. Als ik die van de afgelopen jaren zie heb ik Kampen 2016 ook wel gezien. Mijn keus en ik wens allen veel plezier.

Link naar reactie

Ja weeronline past het cijfer aan van een 5 gisteren naar een 7 nu. Zondag krijgt een 3...

 

Als het 's morgens maar droog is, dan komt het volk wel...

 

Ik rijd al een jaar of tien naar Kampen en heb 's morgens echt nog nooit regen gehad... statistisch gezien gaat dat een keer fout :e009: ...

 

Ik bel nog wel even met Piet Paulusma die regelt wel wat!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik had ook de indruk dat er minder kramen waren maar het weer was wel beter dan vorig jaar. Slechts 1 sneu buitje. Daarna èrg warm.

Het is een leuke, gezellige beurs en ik heb gelukkig een aantal goede aankopen gedaan.

Minpuntje? Met alle entertainment door elkaar is het soms een beetje teveel van het goede, dan voelt het erg druk aan. Maar da's ook maar een mening.

 

13732152_1056203807760782_1858454369_n.j

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Er waren zeker minder kramen dan de laatste keer dat ik er was. De sfeer was prima. Het aanbod vond ik echter wel onder de maat. Dat ben ik anders gewend. Maar ben de laatste paar jaar niet geweest, dus kan tegenwoordig standaard zijn. Ik heb al met al niks gekocht. Mijn kinderen wel. Daar zijn die eurobakken ideaal voor.

Link naar reactie

De sfeer was inderdaad prima, zowel onder de bezoekers als de tekenaars. Een aantal tekenaars waren helaas niet aanwezig, wat zorgde voor een paar lege stands.

 

Ik heb een prachtige dedi van Eric Heuvel gekregen en ook Ron van Riet maakte een mooie tekening voor mij. Verder een paar boeken gekocht en veel bekende gezichten gesproken. In combinatie met de mooie stad een autorit van bijna twee uur zeker waard.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

het amasument is wel tenen krommend dat dixie bandje is maar matig ,

 

 

ik ben het niet eens met je stelling dat het maar matige muzikanten waren (als dat je stelling is) dit zijn goede muzikanten die hun instrument duidelijk goed beheersen. Ik ben het wel met je eens dat ze op zo'n hele dag misschien toch iets te vaak langskomen. Die straat is niet heel erg lang en dan is het al gauw iets te veel van het goede. Daar kunnen zij dan natuurlijk ook niet aan doen. Maar over hun enthousiasme, motivatie om hun publiek te vermaken en hun kundigheid kan ik werkelijk geen slecht woord vinden.

Link naar reactie

ik ben het niet eens met je stelling dat het maar matige muzikanten waren (als dat je stelling is) dit zijn goede muzikanten die hun instrument duidelijk goed beheersen. Ik ben het wel met je eens dat ze op zo'n hele dag misschien toch iets te vaak langskomen. Die straat is niet heel erg lang en dan is het al gauw iets te veel van het goede. Daar kunnen zij dan natuurlijk ook niet aan doen. Maar over hun enthousiasme, motivatie om hun publiek te vermaken en hun kundigheid kan ik werkelijk geen slecht woord vinden.

 

Nu heeft iedereen een eigen smaak maar 6 keer per uur komt dezelfde oubollige dixieland muzak langstoeteren, een repertoire dat trouwens al jaren niet is veranderd.

Link naar reactie

Eric Heuvel was er ook en IJsbrand Oost en Hans van Oudenaarden, zeker geen tekenaars die je nooit ziet, maar ze maken wel leuke/mooie dédi's. Er was genoeg te vinden op stripgebied in elke prijscategorie. En natuurlijk de nieuwste Philemon bij uitgeverij Hum!

 

Zeker een geslaagd dagje Kampen, maar er waren voorgaande edities wel meer kramen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...