Ga naar inhoud

3E Noordelijke Stripmanifestatie --> Leeuwarden 2/3 Juni 2017


eriktex

Recommended Posts

Is de locatie niet te klein ? Ik was er begin dit jaar naar aanleiding van het event rond de Suske en Wiske-musical. We zaten met enkele tekenaars in het foyer, maar zo groot is die nu ook niet (tenzij er ergens 'verborgen' zaaltjes zijn  :e002: ).

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Is het ginds een Christelijk gebied? Waar de dag des Heeres heilig is?

Is er die vrijdag een vrije dag?

Betalen ze mij een hotelkamer?

 

Belangrijke vragen 

 

 

 

Dit is het pinksterweekeinde. Waarom er voor vrijdag en zaterdag gekozen is...?

 

De Harmonie is de (mooie) schouwburg van Leeuwarden en ligt dus midden in het centrum en ook vlak bij het station. Met de auto wordt het dan wel betaald parkeren...

 

Wat vinden we hier van?

Link naar reactie

Ik vind het juist wel begrijpelijk om het vrijdag en zaterdag te doen, zodat je het winkelende publiek op beide dagen ook binnen kunt lokken. Ik betwijfel of de zondag de winkels open zullen zijn, zeker niet als het de eerste Pinksterdag is. Het is een paar minuten lopen en de locatie is mooi in de binnenstad.

Link naar reactie

Ik vind het juist wel begrijpelijk om het vrijdag en zaterdag te doen, zodat je het winkelende publiek op beide dagen ook binnen kunt lokken.

Ik betwijfel of de zondag de winkels open zullen zijn, zeker niet als het de eerste Pinksterdag is. Het is een paar minuten lopen en de locatie is mooi in de binnenstad.

 

Op vrijdag kost parkeren geld en op zondag is het gratis.

 

Bovendien wil je juist een beurs open hebben als de winkels NIET open zijn en er verder weinig te doen is. 

Link naar reactie

Nou, Leeuwarden is eerder het Sodom en Gomorra van Friesland . En de vrijdag is geen vrije dag...

 

Echt wel! Tenzij ze m'n rooster veranderen.... :e003: dan niet.

Volgens mij heb ik een directe bus naar Leeuwarden, maar de Afsluitdijk is zo saai. Ik zal er 's over denken, het is toch pas volgend jaar.

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Aan het weer mag het niet liggen.. in San Diego is het altijd mooi weer ;-) Da's echt zo'n standaard excuus.. ''Ja het ligt aan het mooie weer...''

Was er als tekenaar alleen op zaterdag. (bovenverdieping, die helaas door slecht aangeven nog rustiger was dan de benedenvloer) Vond het ook erg rustig, het is niet het type beurs waar je van binnenloopt, maar waar het meer draait om de gezelligheid. :-) Het mag dan 1 vd 'kleinste beurzen' zijn, de behandeling die je als tekenaar krijgt is groots. Verblijf word geregeld, gratis tafel, onbeperkt koffie/thee, goed gevuld lunchpakket, fles wijn na afloop. Ik heb nog geen organisatie meegemaakt die dat evenaart.    En ook nog een alinea 'Gerb-Art' in de Ljouwarder Courant :-)

superfamke.jpeg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...