Ga naar inhoud

Echo Terry Moore Tpb 1-6


Timhardt

Recommended Posts

Vanwaar de toch wel hoge verzendkosten?

Belgie 25 eur, dat klopt niet natuurlijk, dat zijn er max 18.

Verschil in verzendkosten wordt steeds terugbetaald.

Bij mijn eerste veilingen heb ik me steeds in de voet geschoten, dus zet ik het nu liever wat hoger, maar 25 eur is een vergissing van mij!

ik mail catawiki of ze het nog kunnen aanpassen en anders wordt het sowieso teruggestort.

Link naar reactie

Belgie 25 eur, dat klopt niet natuurlijk, dat zijn er max 18.

Verschil in verzendkosten wordt steeds terugbetaald.

Bij mijn eerste veilingen heb ik me steeds in de voet geschoten, dus zet ik het nu liever wat hoger, maar 25 eur is een vergissing van mij!

ik mail catawiki of ze het nog kunnen aanpassen en anders wordt het sowieso teruggestort.

 

EUR 18! Hoge tarieven in Belgie voor binnenlandse verzending van een pakketje met 6 TPB's!

Kost in Nederland EUR 6,95 (en misschien een eurootje voor een doosje oid), en aangetekend/verzekerd EUR 8,90.

Link naar reactie

EUR 18! Hoge tarieven in Belgie voor een pakketje met 6 TPB's!

Kost in Nederland EUR 6,95 (en misschien een eurootje voor een doosje oid), en aangetekend/verzekerd EUR 8,90.

eens!

wel, de echte kost voor een pakket +2 kg is in mijn postkantoor 16.6 eur, de 1,4 eur is omdat ik zo'n 15 km heen en weer moet rijden voor een postpakket in het boerendorp waar ik woon.

kiala is bij mij ook steeds een optie. 4.5 eur binnen belgie en 7.5 eur naar nederland. is me ook veel makkelijker, er zijn veel meer punten met betere openingstijden.

maar met leveren moet je geluk hebben. soms 2 dagen, soms meer dan een week.

 

in het begin zette ik die kialaprijzen bij mijn verzendkosten op catawiki. tot er mensen zijn die het bij hen thuisgeleverd willen hebben voor diezelfde 4.5 eur.

ik heb dat verschil een keer of 3 zelf betaald, maar je leert uiteindelijk...

Link naar reactie

Dat is toch nog veel te duur! Hoe kom je toch aan die peperdure prijzen? Of stuur je het aangetekend op?

 

eens!
wel, de echte kost voor een pakket +2 kg is in mijn postkantoor 16.6 eur, de 1,4 eur is omdat ik zo'n 15 km heen en weer moet rijden voor een postpakket in het boerendorp waar ik woon.
kiala is bij mij ook steeds een optie. 4.5 eur binnen belgie en 7.5 eur naar nederland. is me ook veel makkelijker, er zijn veel meer punten met betere openingstijden.
maar met leveren moet je geluk hebben. soms 2 dagen, soms meer dan een week.

in het begin zette ik die kialaprijzen bij mijn verzendkosten op catawiki. tot er mensen zijn die het bij hen thuisgeleverd willen hebben voor diezelfde 4.5 eur.
ik heb dat verschil een keer of 3 zelf betaald, maar je leert uiteindelijk...

Een pakket van minder dan 2 kg kost 5,53 euro bij Bpost.

Dan stuur je toch twee pakketten op!

Probleem is dat de boeken die je verkoopt te weinig waarde hebben om de hoge verzendkosten te verantwoorden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...