Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

8 minuten geleden, West zei:

Wordt in de toekomst nog iets uitgegeven van Harley Quinn?

Batman metal?

Dark nights?

Daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Als het aan mij ligt ja, maar ik wil liefst alles uitbrengen. Prioriteit ligt nu bij consolideren wat we hebben, vervolgens zoveel mogelijk afmaken en dan hopelijk een stabiele markt te hebben. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 14/10/2018 om 08:16, West zei:

Wat kunnen we verwachten in 2019?

Al iets bekend?

We zijn bezig met een waslijst aan zowat 50 opties wat ons voor de typische keuzes stelt:

Leuk, erg leuk of een must maar is het ook commercieel haalbaar? 

 

En tja dan zijn er ook voorstellen bij waarvan we direct weten dat het niet verstandig/haalbaar is. Dark Prince Charming was rechtentechnisch de eerste afvaller voor RW Nederland. Een Italiaanse, Finse of Deense zit zeker in het verschiet.

 

De rest? Even geduld. Ieder geval meer Fables, meer Sandman en meer DC's Herboren. En meer zwart....

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

DC laat merken serieus zich te willen bemoeien met alles buiten de VS. In 2019/2020 zal er een crossover plaatsvinden met de Italiaanse uitgever: Sergio Bonelli Editore

 

Een uitgeverij die wij hier kennen door Hum daar zij Tex Willer uitbrengen. Of Tex ook in de crossover zal voorkomen is twijfelachtig, voor nu zal het starten met Zagor en Flash. 

FACEBOOK_SBEDCRW.png

Link naar reactie
  • 10 months later...

Laatste fb-post is al van feb 2019 dus belooft niet veel goeds. Hopelijk wordt dit nog tegengesproken. Ik heb er niet zoveel uitgaven, maar degene die ik heb zijn de moeite en mooi uitgegeven. Fables volg ik ook. Indien geen Nl meer is het wel makkelijk overschakelen op de Engelse uitgaven want zijn identiek.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Op 26/9/2019 om 18:25, pedem zei:

Ooit goed begonnen, maar denk dat ze ondertussen hun eigen graf gegraven hebben. Jammer ik had ze nadat ze 100 bullets volledig vertaald hebben, ook graag Sandmen, preacher, Fables,... zien afmaken.

Alweer een foute veronderstelling op dit forum...morgen verschijnt Fables 11

Link naar reactie
1 hour ago, bammar said:

Alweer een foute veronderstelling op dit forum...morgen verschijnt Fables 11

:-). Maar waar haal je die info? Ik zie 'm wel bij Pinceel staan, maar da's toch niet echt het communicatiekanaal om uitgaves aan te kondigen?

 

 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...