Ga naar inhoud

Nieuw Toernooi


nobody

Recommended Posts

http://www.stripinfo.be/image.php?i=20166&s=138083

 

 

de deze zeker, naar de tweede ben ik nog op zoek. De absolute dreiging door het gebruik van slechts enkele kleuraccenten in het zwart en rood ...  de belofte van een technisch meesterwerk ... de focus op een enkel hoofd ...

 

als er iemand de link kan vervangen door een embedded image ... thx.

post-585-0-35354300-1477372941_thumb.jpg

 

Ik vind niet direct een grotere versie. Als je er één vindt, laat maar weten. 

Link naar reactie

3-nl-v.jpg

 

 

Mijn tweede inzending. Dit was het afsluitende deel van de plaag en ik koop nooit strips alleen voor de cover, maar moest dit een eerste deel geweest zijn, ik had het misschien wel gedaan...Fantastisch mysterieuze cover, alsof iemand die jaren ingemetseld eindelijk het zonlicht weer ziet. Houot is als tekenaar al teveel afgedaan als Bourgeon-cloon (dat vind hij zelf trouwens ook). Onderschatte tekenaar!

Link naar reactie

2 van mijn lievelingscovers zijn al gepasseerd: Beeldschoon en Apostata

 

Maar ik zal er dan ook nog maar 2 extra toevoegen hé.

 

Long John Silver, deel 3 "Het smaragdgroene labyrint" (Lauffray)

 

post-36-0-13132200-1477505681_thumb.jpg post-36-0-33479400-1477506433_thumb.jpg

 

Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc.

De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien?

 

P.S.: in het echt is groen beter dan op de foto van de Nederlandstalige uitgave, vandaar de Franse ernaast gezet. Dus als er iemand nog een betere afbeelding heeft van de Nederlandse...

 

Doomsday 2, alternatieve cover (Boon)

 

post-36-0-32795500-1477506317_thumb.jpg

 

Een cover zoals een filmposter waarvan de dreiging afspat. De tekst "... dit is de hel" in het rood, vergroot om extra aandacht te trekken.

De compleet witte figuurtjes over de tekening geplaatst, waardoor je de dood direct voelt. De bloedspatten door de titel.

Deze cover grijpt je direct vast en laat je niet meer los.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Niet alle covers van lax zijn briljant - vergeten in annam, beide delen zijn spuuglelijk  - maar die heeft in zijn betere dagen toch wel een cover talent. lang zitten twijfelen wat mijn tweede zou worden tussen de kraai 4 en wat het uiteingdelijk geworden is :

 

http://www.stripinfo.be/image.php?i=296355&s=1207

 

PS : vreemd, om een of andere reden krijg ik altijd als ik afbeeldingen wil uploaden dat ik " not allowed" ben ?? .... dus als iemand de bovenstaande ff wil uploaden ...

Link naar reactie

Niet alle covers van lax zijn briljant - vergeten in annam, beide delen zijn spuuglelijk  - maar die heeft in zijn betere dagen toch wel een cover talent. lang zitten twijfelen wat mijn tweede zou worden tussen de kraai 4 en wat het uiteingdelijk geworden is :

 

http://www.stripinfo.be/image.php?i=296355&s=1207

 

PS : vreemd, om een of andere reden krijg ik altijd als ik afbeeldingen wil uploaden dat ik " not allowed" ben ?? .... dus als iemand de bovenstaande ff wil uploaden ...

 

Alstublieft

 

post-36-0-67734700-1477516775_thumb.jpg

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Wat vind je van deze : 

 

attachicon.gife111c192-d5a4-11e2-849f-83673eb05282.jpg

 

Heb even moeten zoeken naar die andere die je gepost hebt. Heb die nergens anders gevonden dan hier op het eigenste forum. 

Misschien is die afbeelding ook beter: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2755-luxe-doomsday-2-met-original-artwork/

 

Laat maar iets weten. 

 

Ja, is beter (maar de Franse heeft toch nog iets meer kleur)

 

Die van Doomsday heb ik geknipt uit die post, dus zou identiek moeten zijn  :e005:

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Niet alle covers van lax zijn briljant - vergeten in annam, beide delen zijn spuuglelijk  - maar die heeft in zijn betere dagen toch wel een cover talent. lang zitten twijfelen wat mijn tweede zou worden tussen de kraai 4 en wat het uiteingdelijk geworden is :

 

http://www.stripinfo.be/image.php?i=296355&s=1207

 

PS : vreemd, om een of andere reden krijg ik altijd als ik afbeeldingen wil uploaden dat ik " not allowed" ben ?? .... dus als iemand de bovenstaande ff wil uploaden ...

 

Volgens stripinfo is die uit 1993... 

Dus, sorry, maar die mag niet meedoen. ;)

Link naar reactie

Ja, is beter (maar de Franse heeft toch nog iets meer kleur)

 

Die van Doomsday heb ik geknipt uit die post, dus zou identiek moeten zijn  :e005:

 

 

Ik heb voorlopig de Catawiki cover gebruikt. Als je een betere vindt, laat het maar weten. 

 

Die van Doomsday, euh, die heb ik dan maar gebruikt, euh  :)

Link naar reactie

dedju.

sorry, was zo verdiept in de lax covers dat ik vergeten ben naar de datums te kijken.

dus dan wordt het deze :

http://www.stripinfo.be/image.php?i=201357&s=1366

 

PS : waar kan ik terecht met mijn upload probleeml  ? tis wel vrij stom dat ik altijd moet vragen om de afbeelding te plaatsen ...

 

Je plaatst ze als link in plaats van afbeelding, of bedoel je dat je effectief niet kan uploaden?

 

afbeelding plaatsen met deze knop en een url : afbeelding-knop.jpg

 

De afbeeldingen van Stripinfo zijn wel een probleem, de url moet eindigen op de foto met .jpg achteraan

Link naar reactie

Even voor de kast gaan staan voor mn tweede cover te kiezen. Lang getwijfeld aan Amarillo van Blacksad (die zou ik zo aan de muur hangen :e002: ), maar uiteindelijk toch voor één van mn favoriete tekenaars gegaan: Munuera.

 

attachicon.gifbetoveringen.jpg

 

Dat is dan al de 40ste cover. Nog 24 te gaan! 

 

Als je nog een grotere afbeelding zou vinden Bart, laat het weten. (dat geldt voor anderen hun afbeeldingen ook ;) )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...