Ga naar inhoud

Stripbeurzen In 2017?


marioboon

Recommended Posts

Middelkerke (16/07 - 6/08): wat houdt dat juist in? Elk weekend signeersessies ofzo? Of doorlopend ook tijdens de week? Of activiteiten, vaste tentoonstellingen? Weet hier iemand meer over?

 

Voorlopig vind ik enkel vanalles rond Jommeke terug en een speciale uitgave van de nieuwe Sus&Wis. Lijkt me moeilijk om daar drie weken mee te vullen, of zie ik dat verkeerd?

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
46 minutes ago, boomvavavoom said:

vreemd dat daar ( http://www.agendabd.com/ ) de grote beurzen (afgelopen weekend in Gent of het feestje in Oktober) in BE en NE niet op staan.

En wel eentje in Canada?!

Niets vreemd aan. Dat is een Franstalige site en voornamelijk  'Franstalige beurzen' worden vermeld. Canada is deels Franstalig, hé ;-) Ik denk dat jij hier de vreemde eend bent. ;-)

 

Een maand voor FACTS schrijf ik hen alsook opalebd aan om FACTS toe te voegen met alle auteurs en dat gebeurt dan ook :-) 

 

Link naar reactie
38 minuten geleden, Gerb-Art zei:

RAI stoffig? Wanneer ben je d'r voor het laatst geweest..? Prima locatie, ring+station vlakbij. Dynamische omgeving vol hotels/airbnb/restaurants... Gewoon ff een paar grote sponsors zoeken, 1 (niet al te grote) hal huren, en nu al beginnen met promotie.

Laatste keer... euh, dat moet de auto-rai van 1978 geweest zijn, met m'n vader :e005:.

 

Maar het blijft een hal buiten de binnenstad. Maakt voor mij geen verschil met de Broodfabriek (alwaar parkeren gratis en laden/lossen supergemakkelijk).

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

'78... volgens mij liep ik toen ook met mn vader rond, met plastic tassen vol (coole) autobrochures en vooral heel veel stickers. :-)

Er is sinds die tijd, en met name de laatste jaren enorm veel veranderd op en rond de RAI. Parkeren is mogelijk in 1 van de parkings rondom RAI. De vergelijking met locatie Broodfabriek... daar kan ik niets zinnigs over zeggen! ;-)

Link naar reactie
51 minuten geleden, bouncer zei:

Hipsters ontdekken Tex Willer

 

Na de lp's hebben de hipsters nu ook de strips ontdekt.

In grote getale kwamen zij gisteren bijeen in de Rai om de nieuwe Tex Willer aan te

schaffen.

 

:e005:. Je wilt toch niet insinueren dat Tex Willer oubollig is hè??? Nou ja, retro, vooruit.

 

Maar RAI is niet meer dan een wishful thinking blijkbaar. 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
30 minuten geleden, eriktex zei:

:e005:. Je wilt toch niet insinueren dat Tex Willer oubollig is hè??? Nou ja, retro, vooruit.

 

Maar RAI is niet meer dan een wishful thinking blijkbaar. 

Je wilt toch niet insinueren dat lp's oubollig zijn ?

 

Wanneer komt Tex Willer van Giulio de Vita ook alweer uit ?

 

Hipsters zijn wel oubollig, maar er zijn er veel van hier in Amsterdam en blijkbaar

een dikke beurs ( of van Mammie en pappie )

Link naar reactie
  • 1 month later...

Amsterdam is geen stripstad?.

 

Ook zo'n beurs in klein gedeelte van complex niet leuk. In Brussel pakken ze het groter aan, tenten in een park in stadscentrum, wat zalen erbij, optochten, eettentjes, heel veel grote en kleine uitgevers en heel veel tekenaars. Waarschijnlijk veel subsidie stad Brussel en sponsoren.

 

Met tweedehands kramen, wat nieuwe kramen, kleine underground blaadjes, een springkussen en een handje vol kleinere uitgevers ( met respect erik?) trek je geen groot publiek meer. In ieder geval niet groot genoeg voor een RAI.

 

 

Link naar reactie
Op 15-8-2017 om 13:42, Lecram zei:

Amsterdam is geen stripstad?.

 

Ook zo'n beurs in klein gedeelte van complex niet leuk. In Brussel pakken ze het groter aan, tenten in een park in stadscentrum, wat zalen erbij, optochten, eettentjes, heel veel grote en kleine uitgevers en heel veel tekenaars. Waarschijnlijk veel subsidie stad Brussel en sponsoren.

Héél veel politiek! En idd. ook veel geld van Brussel. 

Het één impliceert het ander.

Link naar reactie
  • Yncke unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...