Spring naar inhoud

•  

Foto

Autosalon 2013

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp

#1 Kudos

Kudos
  • Members
  • 3053 berichten

Geplaatst 11 januari 2013 - 01:15

Van 10 tot en met 20 januari 2013 organiseert FEBIAC het 91e Salon voor Lichte Bedrijfs-, Vrijetijdsvoertuigen en Moto's.

http://autosalon.be/nl/salon/visiteur/

- Wie is van plan om eens een kijkje te gaan nemen?

- Welke merken/modellen dragen je voorkeur weg??

#2 Kudos

Kudos
  • Members
  • 3053 berichten

Geplaatst 11 januari 2013 - 01:47

't Gaat er de laatste dagen nogal tumultueus aan toe, aan de stakersposten van Ford Genk.

Het zou me niks verbazen dat een harde kern actievoerders van Ford Genk (en toeleveringsbedrijven) naar dit autosalon te Brussel komt afgezakt om daar een beetje de boel op stelten te zetten.

Ik heb toegangskaarten gewonnen van dit autosalon en ben dan ook van plan volgende week eens te gaan kijken.
'k Vermoed dat ik de stand van Ford aan mij zal laten voorbijgaan...

#3 Freakzilla

Freakzilla
  • Members
  • 521 berichten

Geplaatst 11 januari 2013 - 03:14

Geef mij maar een Porsche 911
I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

#4 Waldorf

Waldorf

Onafhankelijk striplezer

• Members
  • 9680 berichten

Geplaatst 11 januari 2013 - 10:59

Ik ga elk jaar met mijn pa. We kopen jaarlijks één tot twee bestelwagens, dus de dealer geeft ons altijd kaarten. De stand van Mercedes is verplichte kost, en de nieuwe Range Rover wil ik ook eens zien. We zijn niet het soort mensen die langs elk merk passeren om kortingspercentages te vergelijken, we gaan eigenlijk gewoon mooie auto's kijken. Bij Dacia, Ford en Mitsubishi zien ze ons dan ook niet.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

#5 Waldorf

Waldorf

Onafhankelijk striplezer

• Members
  • 9680 berichten

Geplaatst 15 januari 2013 - 13:53

We mochten achter de coulissen in absolute avant-premiere naar de Mercedes CLA gaan kijken. Een model dat op de markt komt, ergens tussen twee andere modellen. Mooi wagentje. En de E-klasse krijgt een nieuwe snoet. Veel mooier dan het huidige model.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.