Ga naar inhoud

Alledaagse Kribbels


PanzerOfTheApes

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Knap weer! En tof om een achter de schermen te zien met die tape en masking fluid.

2 dingen die me wel opvallen, maar allebei eerder muggenziften zijn: Je belichting bracht me een beetje in de war. De hooglichten op zijn helm en bepakking doen uitschijnen dat het licht van boven en achter hem komt, terwijl de lichtpartijen op zijn gezicht en schouder zo staan dat het licht van rechtsvoor zou komen. Ik zou 1 van de twee kiezen en alle lichtpartijen consistent daarop afstemmen. Het tweede ding is het licht van zijn helm: als dat aan staat, dan zou dat lampje in principe ook lichter moeten zijn dan zijn gezicht, want het is een lichtbron.

Maar nogmaals, da's ultrakritisch want ik vind het echt wel heel cool en bovendien sterk dat je het traditioneel doet.

Link naar reactie
Op 10 maart 2017 om 15:45, Cederzo zei:

Knap weer! En tof om een achter de schermen te zien met die tape en masking fluid.

2 dingen die me wel opvallen, maar allebei eerder muggenziften zijn: Je belichting bracht me een beetje in de war. De hooglichten op zijn helm en bepakking doen uitschijnen dat het licht van boven en achter hem komt, terwijl de lichtpartijen op zijn gezicht en schouder zo staan dat het licht van rechtsvoor zou komen. Ik zou 1 van de twee kiezen en alle lichtpartijen consistent daarop afstemmen. Het tweede ding is het licht van zijn helm: als dat aan staat, dan zou dat lampje in principe ook lichter moeten zijn dan zijn gezicht, want het is een lichtbron.

Maar nogmaals, da's ultrakritisch want ik vind het echt wel heel cool en bovendien sterk dat je het traditioneel doet.

Klopt, qua belichting ben ik nog aan het zoeken, bij de volgende prenten gaat daar meer aandacht aan besteedt worden. Of je kan me helpen natuurlijk ;-)

Link naar reactie
3 minuten geleden, Stuvio zei:

 

Goed dan, na enige observatie, kan ik meedelen dat ik de vingers van de jonge Lancelot vind lijken op penissen in een rij. Ik heb ook nagedacht waarom ik dat zou vinden, is het freudiaans of ligt het aan de tekening, en uit dat denken besloot ik dat het ligt aan de indicatielijntjes van de laatste kootjes.

Lol, staat genoteerd :-) No more dickfingers! ;-)

Link naar reactie
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...