Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Euh... 100 euro ?? :unsure: Verklaar je nader... Hoe was het signeerreglement misschien ??

Je moest gewoon voor 100€ aan Tarquin spulletjes (strips, prints, andere) kopen om die tekening te krijgen.

Tja, tekenaar en inkleurder overhalen kosten nu eenmaal geld.

 

Wetende dat hij een paar weken geleden eerder ook al in Brussel was waar men toen gewoon een strip moest kopen en daar ik al een eerdere mooie tekening van Tarquin had heb ik de 100€ signeersessie maar laten voorbij gaan. Maar anders had ik het misschien ook overwogen.

Link naar reactie

Hoezo Daan? De scan zit er toch bij???

Dat zal vast maar ik kan helaas weer eens niets zien.... Staat ie op photobucket of een vergelijkbare site? Op de vorige reep zag ik ook heel soms iets niet, veel minder vaak dan op de huidige maar dit terzijde, maar dan kon ik nog de link uit het bericht vissen wanneer ik op quote klikte.... Dat lukt op deze nieuwe reep ook helaas niet. Ik ben toch reuze benieuwd Fons!

Link naar reactie

vertel meer!!

 

Lemercier himself verkocht op ebay frankrijk zijn nederlandse uitgave HC van Durandal deel 3, ik denk dat hij die van de uitgever krijgt, maar er geen behoefte aan heeft. Er stond bij met dedi, maar verder niet hoe of wat. Vervolgens vroeg hij mijn naam en heeft hij er zelf zonder te vragen deze dedi met mijn naam ingezet tot mijn grote tevredenheid.

 

De Du Caju tekening is/was een geste van de tekenaar........hetgeen ook zeer gewaardeerd werd.

Link naar reactie

beetje laat - maar ben er best wel trots op: een "eeuwige oorlog" van Marvano - hij had op de Boekenbeurs niks anders dan Grand Prix getekend, en ik was de laatste in de rij die nog een dedi kreeg van de lieve mevrouw van de uitgeverij - ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...:

 

post-230-0-89729600-1358292156_thumb.jpg

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

beetje laat - maar ben er best wel trots op: een "eeuwige oorlog" van Marvano - hij had op de Boekenbeurs niks anders dan Grand Prix getekend, en ik was de laatste in de rij die nog een dedi kreeg van de lieve mevrouw van de uitgeverij - ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...:

 

post-230-0-89729600-1358292156_thumb.jpg

Marv' die blij is om een dédi te maken! :e010: Niet alleen de tekening, ook dat moment moet je van harte koesteren! :e012:

Link naar reactie

ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...:

had ik met Charlie Adlard. Die had nergens meer goesting in op het einde van 2 dagen intensief zombies tekenen op FACTS.

Toen ik hem vroeg om een Hot Mummy... hij leefde helemaal op :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb zo mijn bedenkingen bij de popperigheid van het personage...

 

Uit oprechte interesse : mag ik vragen wat die bedenkingen dan zijn? En wat je juist bedoelt met popperigheid?

 

Zelf zie ik gewoon een leuke tekening, met blote borsten :e010: :e010: . Ik interpreteer het als 'tongue in cheek', en ik ben er bijna zeker van dat de auteur het ook zo bedoeld heeft. Een of andere Engelse koning zei ooit 'Honi soit qui mal y pense', en ik vraag me af of dat motto ook niet van toepassing is op dit soort artwork.. ??:)

Link naar reactie

Lees de strips. Het is allemaal sexy, maar nergens een schijn van `wat er elders genoemt wordt´

 

En IRL zijn er ook van dit soort dames. Dat wij ze nooit tegenkomen of met ze uitgaan, is bijkbaar een gegeven, maar dat ze er in zulke anatomische heerlijkheid zijn, is ook een gegeven!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...