Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Irene Berbee, was voor mij totaal onbekend maar strip "Ulfbrecht" ziet er erg goed uit. Voor liefhebbers van originelen was haar map zeker de moeite waard.

Bahaal 2.0 door Patrick Cornelis en nog een zombie. Remake van de Rode Ridder de Toverspiegel trouwens gelezen en geslaagd bevonden.

Piet Heyn in deel 3 van deze reeks, wat blijkbaar het afluitende deel is.

En tenslotte Kasper Hauser in het gelijknamige boek van Bart Proost.

Berbee.jpg

Cornelis_5.jpg

Cornelis_6.jpg

Heijinck.jpg

Proost.jpg

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
1 uur geleden, Aleksandr zei:

eh, sorry

ben beetje nieuw hier :e008:

ik ken wel een kleine en een grote commissie

maar heb toch de indruk dat jullie het over iets helemaal anders hebben...  

Een commissie is een betaalde opdrachttekening waarvoor je een tekenaar betaalt.

Dat kan gaan van een kleine commissie, een verder uitgewerkte dédi zoals de Gioux hierboven, of een grote commissie dat kan gaan tot een groot uitgewerkt schilderij. Het is gewoon een opdracht voor een artiest.

 

In het geval van Gioux hierboven vertrekt hij van mallen, fotocopies waarop de basistekening staat. Hierop tekent hij wat bij en daarna gaat hij kleuren. Hij vraagt daarvoor 60 euro.  Als je er zo eentje wil is er een tip dat hij begin November naar het festival van Andenne komt. Je kan hem via Facebook contacteren en bestellen, en dan brengt hij dat mee naar het festival.

 

Maak in ieder geval altijd duidelijke afspraken bij een commissie. Anders kan het aanvoelen als een 'grote commissie' op het einde.

 

 

 

Link naar reactie
Op 10/10/2019 om 22:29, Ambreville zei:

In het geval van Gioux hierboven vertrekt hij van mallen, fotocopies waarop de basistekening staat. Hierop tekent hij wat bij en daarna gaat hij kleuren. Hij vraagt daarvoor 60 euro.

Ze zijn ook zo mooi uitgewerkt, maar het zijn dus min of meer kleurplaten ???

Dat had ik niet verwacht..........ik dacht dat het echte tekeningen waren.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...