Ga naar inhoud

Stripfestival Terneuzen - 28 Oktober 2017


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Speciaal voor de stripliefhebbers die kleine kinderen meenemen. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat deze dames het fantastisch leuk doen met de kids.

 

Er Was Eens

 

De sprookjesprinsessen van Er Was Eens komen – gehuld in prachtige jurken – langs op Stripfestival Terneuzen. Zij zullen de kleinste bezoekers meenemen in hun magische wereld. Daarnaast organiseren ze speciaal voor die kleine prinsen en prinsessen enkele leuke activiteiten.

 

 

720x720-erwaseens.jpg

Link naar reactie

Net zoals vorig jaar zullen er ook enkele Young Adult schrijvers aanwezig zijn. Sterker nog, de selectie is flink uitgebreid. Naast Terneuzenaren Patricia Verlinde (Bloedband), Esmee Buijze (Traiders) en Cliff Riemens (De Sage van Mecran) verwelkomen we ook Chinouk Thijssen (Hij is van mij), Jen Minkman (De Wereld Achter het Water) en Mizt aan de Maas (Quasa’s Pepertje). Het zestal signeert uiteraard met plezier hun werk.

Link naar reactie

Windmill Comics

 

Voor comicfans behoeft de sympathieke uitgeverij Windmill Comics geen uitleg. Zij hebben zich gestort op diverse nostalgische projecten en nieuw materiaal, met veel mooie uitgaves tot gevolg. Zij nemen scenaristen Johan de Neef en Ramon Schenk, en tekenaars Rik van Niedek en Gerard van de Werken mee om hun werk te signeren.

 

Voor de oplettende Windmill Comics liefhebber zijn er op de beursvloer overigens nog meer tekenaars te vinden die voor de uitgeverij hebben gewerkt, zoals Terneuzenaar Ashwin Visser en Waldo van Gheluwe.

 

720x720-windmill.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...