Ga naar inhoud

[Tweede Ronde(1)] Cover 54 Vs. Cover 16


nobody

  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      56
    • B
      12


Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-56791000-1477915225.jpg

 

the pope

 

 

B

post-585-0-60266200-1477337934.jpg

 

Simon

Link naar reactie

Als je puur kijkt naar de compositie, details, kleurgebruik, .... en niet naar het verhaal, is B duidelijk een betere cover.  ;)

Maar A heeft wel het betere verhaal, blijkbaar spreekt dit meer de mensen aan.

kom kom, een houten meneer die met zijn houten benen heel vreemd zweeft over een (ècht niet goed getekende) houten vloer .. ik zie echt niet wat daar zo geweldig aan is

Link naar reactie

Als je puur kijkt naar de compositie, details, kleurgebruik, .... en niet naar het verhaal, is B duidelijk een betere cover.  ;)

Maar A heeft wel het betere verhaal, blijkbaar spreekt dit meer de mensen aan.

Beiden niet gelezen, A zal ik op basis van de cover eens opsnorren, B interesseert mij eigenlijk totaal niet.

Link naar reactie

Ik ben tegendraads

Ik kies B

Beide verhalen ken ik niet.

Dus ik ga uit van de omslag.

A. Is een mooi plaatje. Mooi kleur gebruik. Ik zie daar alleen twee kinderen verveeld kijken

B. intrigeert mij. Wat speelt daar af. Waarom is die man down. En die vrouw.... is ze boos, Is ze afwachtend.

wat speelt daar af...

In een Strip Speciaal zaak zou ik het album B openslaan en dan kijken of het voor mij interessant is.

Album A zou ik op eerste zicht sneller voorbij laten gaan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...