Ga naar inhoud

Deventer Boeken Markt 1E Zondag Van Augustus


Recommended Posts

eey velden 8 ja hoop op 3 mijn 'mooie caddy' + aanhanger gaat ca 2,5 kraam in

 

doos of 10 12 bij moeders in de wagen en we zijn er

 

in dordrecht terug naar 1 kraam toch minder bezoekers en extreem veel kwartjes volk :e008::e003:

 

maar ook wel wel weer meer verzamelaars voor apart spul :e005::e002:

het gewone spul gaat in dordrecht niet zo hard en moet daar alleen laden en lossen

2013 jaar van mijn rug dus daar kraam minder

 

deventer heb ik hulp van me moeder en een tante en betere omzet :e005: :e005: :e005:

 

 

kom je ook weer samen met je broertje? velden 8?

Link naar reactie
  • 6 months later...

Nog anderhalve week en dan is het zover, zijn er nog repers die naar Deventer gaan? Voor mij is de keuze nog steeds tussen eerst linksaf of eerst rechtsaf, ik zal er dus zijn. Ik heb nog geen platte grond gezien maar volgens mij is het Grote Kerkhof de beste plek voor strips om te beginnen samen met het stuk langs de IJssel tussen de veerpont en de Wilhelminabrug.

 

Heb je de Caddy al vol Tuinman? D'r zijn nog wat mensen op zoek naar SC De haviks ;)

Link naar reactie

de caddy zit wel vol maar voor ander beurzen ga vrijdag voor deventer zachtjes aan beginnen

en zaterdags devenitief  vol gooien beetje omladen heb nog een partij strips uit de jaren 70

die moet mee

de kneut van allerlei ditjes en datjes blijft thuis

 

zal strips worden standaard spul mooie liliput boekjes hip comics illustrated classics gewone classics

de strips uit de jaren 70

arendsoog boeken kameleon boeken

 

kortom voor elk wat wils

Link naar reactie

foto bart !!!

 

het was een mooie zonnige dag het werd wel wat benauwd in de loop van de middag

heb voor deventer begrippen  een mindere dag gehad qa omzet

maar toch nog aardig tevreden

maar we are back next jear

blijf streven naar 3 kramen

 

op vallend alles wat duurder is als 5 euro ging matig

zelfs geen dagobert levensverhaal die in de aanbieding zijn

 

verder gewoon veel strips verkocht nog wat arendsoog en kameleon er bij ook altijd leuk

Link naar reactie
  • 11 months later...

Vandaag in Deventer geweest. Prachtig weer en ruim 800! boekenkramen. Gemoedelijke sfeer, niet té druk dus ik heb mij prima vermaakt B)

Best veel strips gezien, veel dozen, de plaatselijke Knibbel Comics maar ook de usual suspects zoals Akim, de Tuinman, Boekenmagazijn, PL strips, Barabas en zelfs die gezette man met snor en z'n vrouw uit België (is dat Alex?).

 

foto%2B1.JPG

Link naar reactie

fijne dag met heel wat doorschuiven.. boeken van 1 euro (12 voor 10) kopen (per doos) om ze zelf verder te verkopen voor 2 of 3. En dat ging nog een stapje verder naar de bekende beurshandelaren.

Alleen de nietenkramen (2 en dan tel ik tuinman niet) namen geen deel aan de stripketen. Wel belangstelling voor dit werk.

 

Tassen goed gevuld ten koste van mancolijst.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...