shakeitupguy

Facts - Your Belgian Comic Con : 1&2 April 2017

133 berichten in dit topic

Binnen 3 maand is het weer zover : de tweede editie van de FACTS spring. :e005:

Onze eerste tekenaar die we kunnen aankondigen is Rob DenBleyker van de geweldige webcomicserie Cyanide and Happiness.

Begin 2017 mogen jullie een aankondiging verwachten van een handvol strip en comic tekenaars.

Rob-DenBleyker-250-2.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kijk op Facebook want nu vanvan hier niet meer van is zal de reep niet meer informatief zijn.

Het is immers gewoon Big Business.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kijk op Facebook want nu vanvan hier niet meer van is zal de reep niet meer informatief zijn.

Reep niet meer informatief? Dat slaat nergens op.

Zoals gebruikelijk zullen tekenaars ook hier aangekondigd worden.

Na een eerste Amerikaanse genodigde die al op heel wat bijval kon rekenen, ziehier een aankondiging van enkele Europese comic -en strip tekenaars.

Elia Bonetti (Drakenorde, The Night of the Living Dead)

Goran Sudzuka (Wonder Woman, Hellblazer

Marco Turini (Doctor Strange, ssassin’s Creed)

Paolo Deplano (Dwergen 3, Meesters Inquisiteurs 2, Huurlingen) --> aan de Daedalus stand

John Bolton (Shame, Man-Bat, X-Men, Army of Darkness)

Elia-Bonetti-2.jpg

Goran-Sudzuka-4.jpgg

Marco-Turini-3.png

Paolo-Deplano-1.jpg

JohnBolton1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ten eerste; wat stáát hier?

Ten tweede; als ik denk te begrijpen wat er staat, waar baseer je dat op? Waarom is de Reep niet meer informatief?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na een eerste Amerikaanse genodigde die al op heel wat bijval kon rekenen, ziehier een aankondiging van enkele Europese comic -en strip tekenaars.

Elia Bonetti (Drakenorde, The Night of the Living Dead)

Goran Sudzuka (Wonder Woman, Hellblazer

Marco Turini (Doctor Strange, Assassin’s Creed)

Paolo Deplano (Dwergen 3, Meesters Inquisiteurs 2, Huurlingen) --> aan de Daedalus stand

John Bolton (Shame, Man-Bat, X-Men, Army of Darkness)

Is Elia Bonetti bij jullie of bij Dark Dragon met Night of the living dead? 

En tekent John Bolton dit keer? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is Elia Bonetti bij jullie of bij Dark Dragon met Night of the living dead? 

En tekent John Bolton dit keer?

Als het niet vermeld staat, staan de tekenaars bij de organisatie.

John Bolton zal normaliter deze keer tekenen. Wel bij aankoop van een boek.

Deel dit bericht

Link naar bericht

mag ik even NIET politiek correct zijn en zeggen dat dit een KUT-opmerking is?!

Dit is eerlijk iets wat een klojo kan zeggen!

Als je iets zou moeten weten, dan zou het wel moeten zijn dat de Artist Alley nog steeds een Act of Love is voor de mensen die het organiseren en Shakeitdown en Devilcreator zijn daarbij de drijvende krachten. En die zijn overactief op de Reep, dus gedraag je even, gast!!!

(en ja, ik mag nu eens lekker eerlijk zijn omdat ik niet meer voor FACTS werk :P  )

Zo.. dat lucht op!

Deel dit bericht

Link naar bericht

mag ik even NIET politiek correct zijn en zeggen dat dit een KUT-opmerking is?!

Dit is eerlijk iets wat een klojo kan zeggen!

Als je iets zou moeten weten, dan zou het wel moeten zijn dat de Artist Alley nog steeds een Act of Love is voor de mensen die het organiseren en Shakeitdown en Devilcreator zijn daarbij de drijvende krachten. En die zijn overactief op de Reep, dus gedraag je even, gast!!!

(en ja, ik mag nu eens lekker eerlijk zijn omdat ik niet meer voor FACTS werk :P )

Zo.. dat lucht op!

Shake it up or down? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat een domme reacties. Facebook wordt steeds belangrijker en werd eerder bijgewerkt. Daarnaast het is een commerciële organisatie. Ik heb niets gezegt over de vrijwilligers, hoe ze ook heten. Hopenlijk krijgen ze een vergoeding voor het werk of misschien wel een reisje naar een buitenlandse beurs.

Deel dit bericht

Link naar bericht

FACTS begint al goed.. John Bolton is altijd een geweldige gast!!

Nu Frank Miller, Jim Lee en Todd Mcarlane nog :)

Idd. Thx. Haha, nu noem je toch wel de moeilijkste te strikken comic tekenaars (die trouwens niet meer tekenen op beurzen) :-p

Maar we doen ons best om toch ooit 1 van de deze 3 te mogen strikken

John Bolton zal normaliter deze keer tekenen. Wel bij aankoop van een boek.

Hij heeft bevestigd dat hij zal tekenen :-) maar wel bij aankoop van zijn Shame integrale en wellicht ook bij aankoop zijn Man-Bat album in Nederlandstalige versie (waar ik hoop exemplaren van te kunnen bemachtigen).

Deel dit bericht

Link naar bericht

wellicht ook bij aankoop zijn Man-Bat album in Nederlandstalige versie (waar ik hoop exemplaren van te kunnen bemachtigen).

Ik hoop het wel, want ik heb juist de eerste twee delen op de vorige FACTS bij hem gekocht. En om die nu nóg eens te kopen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Idd. Thx. Haha, nu noem je toch wel de moeilijkste te strikken comic tekenaars (die trouwens niet meer tekenen op beurzen) :-p

Maar we doen ons best om toch ooit 1 van de deze 3 te mogen strikken

Hij heeft bevestigd dat hij zal tekenen :-) maar wel bij aankoop van zijn Shame integrale en wellicht ook bij aankoop zijn Man-Bat album in Nederlandstalige versie (waar ik hoop exemplaren van te kunnen bemachtigen).

Steranko is ook goed hoor  :e007: . Of Romita Sr. Of John Byrne.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Allé hup, ziehier 4 nieuwe aankondigingen. :e005:

En het is niet omdat het nu nog niet op de FACTS website of FB is aangekondigd, dat het niet officieel is :e007:

Een primeurke voor de forummers mag wel soms :e012:

Claudio Castellini (Spider-Man, Conan, Batman Black & White, Wolverine, Thundercats)
Giuseppe Cafaro (Suicide Squad, Batman/Superman, Superman/Wonderwoman and Catwoman)
Nicolas Bournay (Nexus)
Julien-Hugonnard Bert (inkter bij Roodhaar 1, TempelRidder 2, en bij heel wat Créty verhalen zoals Drakenbloed, Star Wars: Rebellenprinses)

hugonnard-4.jpg

Castellini-Darth-Vader-for-Valenciennes-

Cafaro-BMSM_34_15_600-670x1017.jpg

Nicolas-Bournay-Nexus.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Interesse in Hugonnard Bert?

Reken maar NIET op zijn aanwezigheid;in Angouleme is hij voor de zoveelste keer niet komen opdagen.

Keuze genoeg maar als je speciaal voor deze 'artiest' komt...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maakt wel prachtige schetsen :)

post-130-0-58032500-1485864960_thumb.jpg

En Angeloume.. geen idee hoe daar te werk ging, maar ik weet dat hij gráág naar FACTS wil. Al jaren. Dus ik kan me zomaar voorstellen dat die hier heel erg zijn best gaat doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik hoop dat je gelijk hebt maar zijn reputatie is niet gebaseerd op één afzegging. Helaas maar waar.

Ook bij kleinere events viel hij van de trap, autopech, de overgrootmoeder van de achternicht van de 2e vrouw van zijn buurman.. Dat soort argumenten.

Nogmaals, ik hoop dat je gelijk hebt en hij een bijzondere liefde voor Gent heeft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Laden...