Ga naar inhoud

Facts - Your Belgian Comic Con : 21& 22 oktober 2017


shakeitupguy

Recommended Posts

Ik hoop alleen dat:

 

1. Ik op tijd ben voor een signeerticket voor Murphy

2. Dat het tijdslot vroeg genoeg is, want ik kan niet heel de dag blijven.

 

5 min per tekening lijkt me wel best ambitieus.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

In theorie wel, in praktijk lijkt me dat serieus bandwerk dat Murphy hopelijk vol houdt.  Maar hey, mij niet gelaten als hij het aan kan. Ik ga er sowieso proberen te staan. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
6 hours ago, shakeitupguy said:

Update over de signeersessie van Sean Murphy alsook extra info over Paul Azaceta, Alex Sinclair & Scott Williams :

 

http://facts.be/nl/hoe-tekeningen-verkrijgen-op-facts/

 

Nog iemand vragen?

 

Zie hoger. Mijn kids werden redelijk zot toen de HP-twins aangekondigd werden, dus wil er liefst op tijd bij zijn.

En dan de keuze: stripbudget verlagen in favour van die foto, of totaalbudget wat optrekken (met beurzen zoals dit ga ik een 2de job moeten zoeken denk ik...).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
On 6-10-2017 at 8:40 PM, SPeeDy said:

even off-strip vraagje. Wanneer gaat de actor phototicket shop open?

Hopelijjk eind deze week.

 

De auteurs Lectrr&Stedho van Red Rider zullen het volledig weekend het eerste deel van Red Rider signeren. Er zal ook een zeefdruk te koop zijn. Deze is gesigneerd door Lectrr&Stedho met een tekening speciaal hiervoor getekend door Stedho. De prijs is 50€ en is gelimiteerd op 100 exemplaren. Net als eerder de Amoras zeefdruk zal ook deze heel snel uitverkocht geraken. Er worden ook 4 custom made Lego figuren aangeboden van Red Rider. Deze kosten 14€ and only op FACTS 40€ voor de 4.

RED_zeefdruk-1.jpg

Link naar reactie

Nog enkele vraagjes:

1) gaan jullie weer ticketjes uitdelen voor de gratis schetsen (=gewoon aanschuiven bij tekenaar en dan krijg je pas het ticket?)

2) Murphy: is het ticket te koop bij de tekenaar zelf of moeten we hiervoor bij de algemene artist alley shop zijn?

 

 

 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
10 hours ago, SPeeDy said:

Nog enkele vraagjes:

1) gaan jullie weer ticketjes uitdelen voor de gratis schetsen (=gewoon aanschuiven bij tekenaar en dan krijg je pas het ticket?)

2) Murphy: is het ticket te koop bij de tekenaar zelf of moeten we hiervoor bij de algemene artist alley shop zijn?

 

 

 

1. Ja, tickets worden uitgedeeld wanneer de rijen zijn gevormd aan de tekenaars die gratis schetsen doen. Als er van iemand is waar je zeker een tekening van wilt, zeker daar bij de eersten zijn want sommige gaat die rij vlug gevormd zijn.

 

2. Aan de tafel van de tekenaar  

 

Link naar reactie

Mijn eerste bezoek aan het Facts gebeuren.

Hoe werkt hele signeersysteem bij auteurs met aankoopverplichting van een strip, bv. bij Daedalus.  Eerst naar de Daedalusstand gaan en daar een strip en bonnetje krijgen en vervolgens aanschuiven, of liggen de albums vlakbij de signeertafel?

 

En voor de auteurs waar je betaalt voor een extra tekening, hoe werkt het daar? Ergens een bonnetje kopen en dan aanschuiven, of rechtstreeks aanschuiven?

 

(Kwestie van niet overbodig te staan aanschuiven.)  

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
5 hours ago, Jason Fly said:

Mijn eerste bezoek aan het Facts gebeuren.

Hoe werkt hele signeersysteem bij auteurs met aankoopverplichting van een strip, bv. bij Daedalus.  Eerst naar de Daedalusstand gaan en daar een strip en bonnetje krijgen en vervolgens aanschuiven, of liggen de albums vlakbij de signeertafel?

 

En voor de auteurs waar je betaalt voor een extra tekening, hoe werkt het daar? Ergens een bonnetje kopen en dan aanschuiven, of rechtstreeks aanschuiven?

 

(Kwestie van niet overbodig te staan aanschuiven.)  

Begin met deze info godd te lezen : http://facts.be/nl/hoe-tekeningen-verkrijgen-op-facts/

 

Voor alle striptekenaars moet een strip gekocht worden en krijgt men een bonnetje.

De albums van de striptekenaars zijn te koop bij de boekenstand van de Artist Alley en de uitgeverijen.

 

Voor comic-tekenaars waar moet betaald worden voor een tekening is het inderdaad gewoon aanschuiven aan die stand. Soms wordt een lijst aangelegd voor het weekend. Enkele comic-tekenaars doen gratis tekeningen voor de Priority ticketkopers.

 

Jij moet zelf bepalen voor wie je precies wilt hebben. Zijn dat de Daedelus tekenaars dan best daar eerst aanschuiven. Wil je Microbe tekenaars of tekenaars zoals Andreas, Gabor, Dany dan moet je in die rij eerst aanschuiven.  Wil je liever een gratis tekeningen of een betaalde tekening van de comic scene dan is het best dat je daar bij je auteur eerst gaat aanschuiven.

 

Belangrijk is om je keuze vast te leggen voor de deuren open gaat. Bij opening kan het er heel hectisch aan toe gaan en ik hoor elke jaar gejammer van bezoekers die in de verkeerde rij stonden. En gelukkig ook gejuich omdat men de juiste rij koos :-).

 

Misschien kunnen forummers hier nog wat tips & tricks geven want ik sta deze keer aan de andere kant van de tafel :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
20 uren geleden, shakeitupguy zei:

Jij moet zelf bepalen voor wie je precies wilt hebben. Zijn dat de Daedelus tekenaars dan best daar eerst aanschuiven. Wil je Microbe tekenaars of tekenaars zoals Andreas, Gabor, Dany dan moet je in die rij eerst aanschuiven.

Wat bedoel je met Microbe tekenaars? Zitten die niet aan de festival stand? Voorzover ik kan zien is er geen stand voor Microbe. 

Link naar reactie

"If you have a Priority Entry ticket, then simply skip the line between 9 and 10. We don’t have a dedicated Priority Entry line this time, to save space."

 

? Hoe gaat dat praktisch in z'n werk. Als je mensen voorbij steekt dan moet je toch weten of die een EB hebben of niet?

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
9 hours ago, SPeeDy said:

"If you have a Priority Entry ticket, then simply skip the line between 9 and 10. We don’t have a dedicated Priority Entry line this time, to save space."

 

? Hoe gaat dat praktisch in z'n werk. Als je mensen voorbij steekt dan moet je toch weten of die een EB hebben of niet?

 

In Hall 8 is er een speciale ingang voor kopers van een priority kaart. Die ingang gaat open om 9u. Als je pas om 9:10 aankomt zal je eerste de heel lange rij (buiten al) van bezoekers zien die wachten voor de de toegang om 10u. Die gewoon passeren, Hall 8 binnengaan en je naar de ingang voor priority begeven.

 

Link naar reactie

:e001:

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ik heb met vier zakjes kleifiguren rondgelopen, drie jassen en een trui die ik de meegebrachte kinderen niet wilde laten dragen. 2 euro per kledingstuk aan de vestiaire vond ik echt te hoog en de lockers waren allemaal bezet. Het was ook wel warm, en druk, en in het begin was het lang aanschuiven, hoewel er continu beweging in de wachtrij was. 

Maar dat zijn maar povere 'klachten' tegenover het alweer overweldigende aanbod en de bezienswaardigheden. Een van mijn maten had een eigen stand en ik heb 'm niet eens gevonden. De hall met de tekenaars heb ik slechts vluchtig bezocht om hier en daar goeiedag te zeggen, maar aanschuiven bij tekenaars kon ik de kinderen niet aandoen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...