Ga naar inhoud

Handtekening


eriktex

Recommended Posts

tuinman is blijkbaar niet van plan zijn grammatica wat up te daten voor het vernieuwde forum. ;)

 

3 links is beter

 

cw shop facebook gewoon of overdrijf ik en waar is mijn avator?

 

Steno schrift tot daar aan toe, maar schrijffouten kunnen we niet tolereren. Zal ik het maar verbeteren?

 

 

"3 links is beter:

wc, shop, facebook, ... "

 

of bedoel je toch iets anders tuinman?

Link naar reactie

Het zijn nu dus twee hyperlinkjes geworden - vooruit. Echter, je zou 3 regels handtekening mogen gebruiken, maar zelfs bij deze handtekening:

 

..................................................................................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl - (HUM! = Philemon in 't Nederlands)

 

 

krijg ik de melding "je mag maar drie regels tekest (sic!) gebruiken" - en het zijn er maar twee....?!?!?!

 

Help?

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Alé, ik heb het vermeerderd naar 3 links maar probeer het gewoon formaat te houden. Maar denk eraan, hoe meer opmaak hoe meer tekst je verbruikt, hoe lelijker de de handtekening hoe meer mensen de handtekeningen zullen verbergen. !!

 

Kan ik die uitzetten dan? (van anderen in mijn weergave bedoel ik dan?)

Link naar reactie

Kan ik die uitzetten dan? (van anderen in mijn weergave bedoel ik dan?)

 

In je Negeervoorkeuren, je kunt per gebruiker berichten, handtekening of PM's negeren. Het is dus belangrijk dat je die niet te opzichtig maakt.

 

edit, je kunt ze daar ook allemaal negeren "Negeer alle handtekeningen bij het lezen van de onderwerpen"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...