Ga naar inhoud

[Kwartfinale (1)] Cover 54 Vs. Cover 36


nobody

  

75 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      34
    • B
      41


Recommended Posts

1ste kwartfinale. 

 

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-56791000-1477915225.jpg

 

the pope

 

 

B

post-585-0-00933600-1477517161.jpg

 

Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc.

De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien?

 

SPeeDy 

Link naar reactie

Ik heb voor A gekozen. B is een goede genre-cover, maar het is toch ook een beetje het werk van een decorbouwer in de Efteling: een obligaat doodshoofd, wat versleten zeilen en groen slijm dat van het plafond druipt. A is sterk op zich, zonder dat er een boek moet aanhangen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Moeilijke keuze, ze mogen van mij beiden doorgaan. Het thema van B spreekt me meer aan, dus voor B gekozen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Zolang één van de twee geen 37 stemmen haalt is er niets besloten :e012:

 

Ik weet het in elk geval nog niet. De ene dag zou ik voor A stemmen, de andere voor B ...

 

Ik heb voor B gekozen. A is een goede genre-cover, maar het is toch ook een beetje het werk van een decorbouwer in Plopsaland: twee kindjes in het nietszeggend decor, net goed genoeg voor een reclamepostert, want ze acteren wel, maar weten begot niet wat ze aan het doen zijn. B is sterk op zich, zonder dat er een boek moet aanhangen, het avontuur, de sfeer en het mysterie druipen er van af.

Link naar reactie

ik heb ook voor B gekozen, maar ben het wel niet eens met de kritiek van kuzuri op cover A ( en dus ook niet met de kritiek van waldorf op cover B  )  die is ook echt wel heel goed, de 2 kindjes  zitten in de mist der tijden, en kijken verwondert naar wat nu nog verborgen is, wat er komen moet, en wat onvermijdelijk zal opdoemen uit de mist. Het enige houvast is een smalle richel ... . Eens met rik : eigenlijk had dit de finale moeten zijn ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...