Ga naar inhoud

[Kwartfinale (2)] Cover 34 Vs. Cover 40


nobody

  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      41
    • B
      32


Recommended Posts

2de kwartfinale.

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-95378500-1477460136.jpg

 

Tweetie

 

 

B

post-585-0-37291500-1477567313.jpg

 

Even voor de kast gaan staan voor mn tweede cover te kiezen. Lang getwijfeld aan Amarillo van Blacksad (die zou ik zo aan de muur hangen ), maar uiteindelijk toch voor één van mn favoriete tekenaars gegaan: Munuera.

 

Bart 01

Link naar reactie

Ik vind dat niet ;)

Maar misschien als ik 'm eens in het groot zou zien... als HC in mijn handen zou hebben...

nu lijkt het meer op de hoes van de nieuwste 13-in-een-dozijn fantasy dvd. 

 

Nu ja, aan A is er ook veel mis. 

 

De eerste kwartfinale vind ik héél sterk, deze tweede vind ik niks :)

Link naar reactie

Ik vind beide covers niet de beste. Ik zou liever de 2 covers v kwartfinale 1 zien doorgaan, maar voor mij dan A wegens het mooie Gibrat meisje.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Pff, ik begrijp niet wat mensen zo bijzonder aan deze covers vinden. Of is het typisch voor dit soort polls dat enkel de grootste gemene deler het haalt?

Ik ga dan maar voor A kiezen, omwille van de tekening, zeker niet omwille van de lettering. Maar die van B is nog erger. Konden ze die titel nu echt geen cm meer naar boven plaatsen zodat die B niet zo lelijk op die tak zou plakken? En loopt dat paard achteruit?

Link naar reactie

Pff, ik begrijp niet wat mensen zo bijzonder aan deze covers vinden. Of is het typisch voor dit soort polls dat enkel de grootste gemene deler het haalt?

 

In ieder geval de grootste gemene deler van de Repers. Als het over alle stripkopers ging, zou er waarschijnlijk een S&W cover winnen.

Link naar reactie

Pff, ik begrijp niet wat mensen zo bijzonder aan deze covers vinden. Of is het typisch voor dit soort polls dat enkel de grootste gemene deler het haalt?

 

 

Ik ben het eens, maar in de vorige kwartfinale stonden er wel twee echte toppers tegen mekaar. Sommigen hebben een beetje geluk gehad met de loting. Dat hoort erbij.

 

Blijft het feit dat ik echt niet snap dat de 3Suisses-cover het weer lijkt te halen...

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Ik begrijp vooral niet dat dat achteruit wandelend paard de vorige ronde overleefd heeft. Stond mijns inziens tegen een van de grafisch sterkste covers van het pak.

Helemaal mee eens. Dus A. (Ik begrijp nog steeds niet hoe Tyler Cross heeft kunnen verliezen van deze statische gele vlek)

Link naar reactie

Helemaal mee eens. Dus A. (Ik begrijp nog steeds niet hoe Tyler Cross heeft kunnen verliezen van deze statische gele vlek)

 

Er kan veel gezegd worden over de cover van betoveringen, ik had ook nooit verwacht dat een dergelijke 'mainstream' cover hier in de kwartfinale ging geraken, maar hem een statische gele vlek noemen? Dit terwijl er toch duidelijk een achteruitwandelend paard te zien is!

Link naar reactie

Er kan veel gezegd worden over de cover van betoveringen, ik had ook nooit verwacht dat een dergelijke 'mainstream' cover hier in de kwartfinale ging geraken, maar hem een statische gele vlek noemen? Dit terwijl er toch duidelijk een achteruitwandelend paard te zien is!

 

Onderschat 'de mainstream" niet. Covers van Tyler Cross en van Over de grenzen van de tijd zijn kennelijk toch voor velen te onconventioneel.

Link naar reactie

Er kan veel gezegd worden over de cover van betoveringen, ik had ook nooit verwacht dat een dergelijke 'mainstream' cover hier in de kwartfinale ging geraken, maar hem een statische gele vlek noemen? Dit terwijl er toch duidelijk een achteruitwandelend paard te zien is!

 

Ik vind dat eigenlijk geen mainstream cover. Dat is een typische Fantasy genre cover.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...