Ga naar inhoud

Permanente Mennerstand!


Menner

Recommended Posts

De Mennerstand heeft nu een permanente plek! Regelmatig is de Mennerstand nu te vinden op de Vijf Werelddelen Bazar in het Monument de Vijf Werelddelen, ook wel bekend als Entrepot  Gebouw, aan de Rosestraat in Rotterdam (Feyenoord) 

Op Google maps:

https://www.google.nl/maps/@51.9106856,4.4996674,160m/data=!3m1!1e3?hl=en

 

Vaak aanwezig in het weekend. Alvast gepland staan de volgende datums:

21 en 22 januari

4 en 5 februari

18 en 19 maart

voor meer datums, die nu nog niet bekend zijn, maar later wel, kan je me emailen.

Er is een groot parkeerterein tegenover, volop eetgelegenheden vlakbij, mogelijkheid tot pinnen voor het gebouw, een grote supermarkt in het gebouw. Op loopafstand ligt het eiland, waarop de Thorbeckestraat, waar Maarten Toonder geboren is, en een beeld van Tom Poes te zien is. Restaurants aan een leuke jachthaven.

openingstijden:

zaterdag van 8.00 tot 18.00

zondag van 12.00 tot 18.00

soms ook op woensdag.

 

En meer info:

http://vijfwerelddelenfestival.nl/project/

 

Gratis inkom!

Menner strips en T-shirts te koop op:

menner-stripwinkel.jouwweb.nl

menner.marktplaza.nl

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Hahaha! :e005: Lefranc teken ik niet natuurlijk, maar dat album verkoop ik. Dat had je natuurlijk wel begrepen. De eerste Lefrancs vind ik mooi, maar deze viel me flink tegen. Hij is in nieuwstaat, voor 6 euro kan je hem afhalen. :e007:

Menner strips en T-shirts te koop op:

menner-stripwinkel.jouwweb.nl

menner.marktplaza.nl

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

We waren er weer. VOOR DE LAATSTE KEER! De Permanente Mennerstand is niet meer. Eigenlijk was hij er al niet meer, maar... lees de omschrijving maar. Oorspronkelijk zou de Bazaar alle werelddelen vertegenwoordigen, en er zou ook een kunstbazaar komen, met allerlei artiesten zoals schilders, glasblazers, pottenbakkers, en...tekenaars. Maar  niets van dat al. Het werd een rommelmarkt, en daar kan je geen nieuwe strips verkopen. Men wil meubels voor vijftig cent.:e012:

 

Menner strips en T-shirts te koop op:

menner-stripwinkel.jouwweb.nl

menner.marktplaza.nl

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...