Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Kameraad Mauser

De Wereld Volgens Kameraad Mauser

Recommended Posts

Voor mijn part stichten NSBM fans en nationalisten een eigen community, enclave of hoe ze het ook willen. Net zoals antifa/hippielinks collectieven communes/gemeenschappen willen met vakbondstructuren op sovjetleest. Zolang nog anderen hun eigendom gerespecteerd wordt ( en we dat kunnen afdwingen :e011: ) is mij dat allemaal eender.

Probleem is met huidig links dat zij het niet kunnen hebben dat er mensen in de wereld zijn die er andere gedachten op na houden. Van zodra ze daar lucht van krijgen dan moet er actie ondernomen worden en moeten die andersdenkenden tot inkeer gebracht worden. Ze handelen op dezelfde wijze zoals destijds reactionaire religieus-nationalistische fracties te werk gingen. Of zoals de dogmatische katholieken destijds.

Het wordt tijd voor een Kapitalistische SturmAbteilung.  :e011:

Deel dit bericht

Link naar bericht
IvoVWS   

Links sleept die kritiek al een paar decennia mee maar in de laatste jaren is alle geloofwaardigheid verdwenen van de sociaaldemocratische partijen en is iedere binding met de oorspronkelijke kiezer verloren gegaan. Ik herinner me een zeer mooie lezersbrief in HUMO waarin de schrijfster meldde dat ze haar abonnement ging opzeggen. De reden was omdat de inhoud haar en hare vent, beiden uit de arbeidersklasse, hen niet meer aansprak, dat HUMO een boekske voor geleerden was geworden.  Een gelijkaardig verhaal vertelt ook Thomas Frank in zijn boek "Listen Liberal".

Ik denk niet dat het toeval is dat SJW's vooral te vinden zijn aan universiteiten.

Dat gezegd zijnde, het idee van "laisser faire, laisser passer" heeft nooit gewerkt (of toch niet voor het merendeel van het grootste deel van de bevolking). Toen niet en in tegenstelling wat de jongens van AirBnB, Über en consoorten ons willen doen geloven, nu ook niet. :e011:
https://www.rathenau.nl/nl/nieuws/deeleconomie-zet-publieke-waarden-onder-druk

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weg ermee. Eens verkocht is eigendom van diegene die het gekocht heeft.

De laptopproducent kan zo ook beginnen met percentages te eisen nadat zij producten reeds verkocht werden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
pudifar   
53 minutes ago, Kameraad Mauser said:

Weg ermee. Eens verkocht is eigendom van diegene die het gekocht heeft.

De laptopproducent kan zo ook beginnen met percentages te eisen nadat zij producten reeds verkocht werden.

Laptops dalen in waarde, kunst stijgt doorgaans. 

Vandaar het volgrecht.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Omdat de commentaar, die meestal goed onderbouwd is, volgens de klagers toch op een manier verwoord is dat hun gevoelens gekwetst worden. En hun naïef wereldbeeld als gutmensch. En dus strookt het niet met de terms of agreement en gedragsregels die facebook moet hanteren. Die regels die de vrije mening beperken, dat is niet iets dat facebook, of gelijk welke site of internetplatform opstelt, dat doet de wet. En de wet wordt gevormd door ambtenaren en ministers die dergelijke ideologie gunstig gezind zijn.

Klagen, omdat een band die geweerd werd door de organisatie van Ieperfest nadat ze al bedreigd werden met geweld indien die band toch zou mogen spelen, dat het niet kan dat in onze maatschappij de vrouw nog steeds zwaar gediscrimineerd wordt samen met andere minderheden en blabla...en hoe het mogelijk is dat er de dag van vandaag nog steeds zoiets kan bestaan als een muziekgroep die dergelijke ongelijkheid promoot in hun teksten enz...

Als je zo'n wereldvreemde hipsters er dan op wijst dat ze best naar de Saoedische zandbak gaan janken en zien of ze daar geen resultaat kunnen behalen, dan is zoiets zeggen voldoende voor hun om uw commentaar te rapporteren.

Dogmatische eerstewereldhipsters en bergkristalhippies die alles wat hun niet aanstaat trachten te verbieden. En aanklagen en financiële schadevergoeding eisen. Vooral dat is de hoofdreden van het feminisme geworden. Een uiterst hypocriete leipe soort.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ban tenminste geen anderen. Ik rapporteer dan ook niemand. Maar diegene die heelder dagen rondlopen en zich "gekwetst" voelen door iedere letter die geschreven en gezegd wordt die niet overeenkomt met hun wereldbeeld, of hun magisch fantasialand waarin ze heel graag zouden in ronddartelen - betaald door anderen, uiteraard - doen dat dus wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 15/6/2017 om 09:11, Waldorf zei:

Haha, Mauser is een personage als Walter Sobchack. 

1eywtb.jpg

Ik wil dit tot in de eeuwigheid blijven quoten... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Hamirubi   
8 uren geleden, IvoVWS zei:

Churchill zei ook dat er geen beter alternatief bestaat voor democratie.

Technocratie! Elitocratie! Meritocratie!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen