Ga naar inhoud

Brugs Bierfestival 4-5 Feb 2017 Thema Strips


Bonte

Recommended Posts

Het jaarlijkse bierfestival heeft dit jaar het thema "Stripverhalen" en , Wouter Van Ghysegem tekende een cartoonboekje bij elkaar en het logo die te vinden is op de poster en bierglazen. Het festival is gratis (niet het bier), trekt jaarlijks 20.000 bezoekers en beslaat de volledige markt met tenten en de gebouwen van de Halletoren. Het best kom je dus met de fiets of het openbaar vervoer.

 

Geen stripbeurs maar dagelijks signeren wel ongeveer 8 auteurs hun boeken, voor elke auteur werd ook een prent gemaakt op 50 exemplaren die enkel bij hen te verkrijgen is op het festival of eventueel op latere beurzen.

 

http://www.brugsbierfestival.be/nl/kunst-1919.html

 

 

biercartoons-wouter.jpg

 

bierfestival prenten.jpg

 

bierfestival-1.jpg

 

bierfestival-2.jpg

 

bierfestival-3.jpg

Link naar reactie

alexander de grote siert dit jaar de flesjes van de getekende loemmeleir (zeg ik dat goed Bart?), getekend door Bart Proost. Dat heeft Bart hier trouwens al op het forum gezegd. Wat vreemd dat die dan niet zijn uitgenodigd?

Link naar reactie

alexander de grote siert dit jaar de flesjes van de getekende loemmeleir (zeg ik dat goed Bart?), getekend door Bart Proost. Dat heeft Bart hier trouwens al op het forum gezegd. Wat vreemd dat die dan niet zijn uitgenodigd?

 

Wie zegt dat ze niet zijn uitgenodigd ? (vraag het eens aan Bart) Ik ben ook uitgenodigd, maar kan niet gaan.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

alexander de grote siert dit jaar de flesjes van de getekende loemmeleir (zeg ik dat goed Bart?), getekend door Bart Proost. Dat heeft Bart hier trouwens al op het forum gezegd. Wat vreemd dat die dan niet zijn uitgenodigd?

 

Volgens mij is de Getekende Loemelaar niet voor het bierfestival, maar voor zijn "eigen" festival Getekend Lommel. Wouter Van Ghysegem is - zoals boven al aangegeven - degene die het bierfestival visueel gemaakt heeft.

Link naar reactie

Ter info, Bart Proost was uitgenodigd maar heeft geweigerd omdat hij zelf te druk bezig had met de organisatie van getekend Lommel.

Niet iedereen is uitgenodigd, omdat het ook geen grootschalige stripbeurs mocht worden. De mensen die gekomen zijn, komen uit directe kenniskring van Wouter. Het lijkt me logisch om niet te ver, te gaan zoeken...

Voor de organisatie was dit al meer dan ze verwacht hadden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...