Ga naar inhoud

Welk Design Voor T-Shirt?


IvoVWS

Recommended Posts

Nou, ik moet nou al twee keer kijken om 'm te 'zien' ( de bovenste ). Als daar dan nog eens plooien bijkomen (d-cups en (afgezakte ) six packs ...)

terwijl de onderste niet alleen op het eerste zicht duidelijker is, maar ook op de - lijkt me - juiste hoogte al enige "plooien" heeft.

 

Nou euh... ik ging ervan uit dat ie op de voorkant kwam.

Link naar reactie

Nou, ik moet nou al twee keer kijken om 'm te 'zien' ( de bovenste ). Als daar dan nog eens plooien bijkomen (d-cups en (afgezakte ) six packs ...)

terwijl de onderste niet alleen op het eerste zicht duidelijker is, maar ook op de - lijkt me - juiste hoogte al enige "plooien" heeft.

 

Nou euh... ik ging ervan uit dat ie op de voorkant kwam. 

Aaaah, nu snap ik het. 

 

En inderdaad, het komt op de voorkant. :-)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Wie graag een T-shirt zou willen hebben, liever kleren koopt dan de was doet of een maat aan een lief moet helpen, ik ga twee T-shirts weggeven. Voor alle duidelijkheid, het gaat over het onderste design.

Hier is wat je moet doen:|

1. Voor drie euro of meer pledgen op http://kck.st/2iaNn7i

2. Tegen een vriend zeggen dat hij hetzelfde moet doen en daarna een mail sturen met jullie beide namen naar info [ A T ] theunnamedcomic.net.

 

Als de Kickstarter succesvol is, dan wordt het gelukkige paar gekozen op 15/3 om 20.00 en stiekem hoop ik dat het Mauser en Waldorf worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...