Ga naar inhoud

Auteurs Aan Het Werk


Jason Fly

Recommended Posts

In "Strips & Social Media" doken al heel wat filmpjes op. Vandaar misschien een eigen topic, zoals op de vorige editie van het forum ook al bestond.

 

Auteurs aan het werk, bij het maken van platen, prenten, dédi's, (zelf)portretten,... Traditioneel met de hand, op de

computer, met de tekentablet,...

 

Voor langere making-of's met interviews enz. zie het draadje Stripdocu

 

 

 

 

 

 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

 

 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ah, niet teruggevonden via de zoekfunctie...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Inderdaad leuk nummer. Ik heb het destijds ook al gevraagd hier op het forum, maar geen resultaat.

Dus mensen, als iemand de titel van dat nummer weet, we zijn nu al met z'n tweeën die dat willen weten.

Link naar reactie

Erg leuk muziekje inderdaad bij dat Manara filmpje- spijtig genoeg lijkt zelfs Shazam het niet te kennen :-(    Als jullie dit overigens (net als ik) leuke muziek vinden, een kleine vraag van mijn kant- luisteren jullie wel eens muziek tijdens het strips lezen (zoals Cosey aanbeveelt :-), en zo ja, wat voor muziek? 

Zelf luister ik zelden muziek onder het strips lezen omdat me dat teveel afleidt van het verhaal. De muziek die ik graag luister echter zou af en toe best onder het lezen kunnen worden opgezet. Ik ben groot fan van o.a. Vangelis en Mike Oldfield (nieuwe cd 'return to Ommadawn' vind ik een meesterwerk) maar kan ook Enya en sommige werken van Jean Michel Jarre erg goed smaken.. 

Misschien ook leuk om te weten - er bestaat een cd met muziek die is gebaseerd op Thorgal (https://www.amazon.com/Thorgal-Various-Artists/dp/B00004XRLF). Als groot Thorgal liefhebber heb ik die destijds aangeschaft- erg mooie muziek vind ik. Heel knap gedaan

Vergeef me dit off-topic uitstapje aub :-)

Link naar reactie

Eentje uit de oude doos. In het RTBF-programma 'Tac au tac' uit de jaren 70 hielden bekende striptekenaars improvisatiebattles tegen elkaar. In deze aflevering brengen Morris, Peyo, Roba en Franquin elkaars personages in hachelijke situaties, waaruit de tekenaar zijn striphelden vervolgens moet zien te redden.

 

 

Zeer leuke filmpjes. Ik denk dat ik ze intussen allemaal heb bekeken op youtube  :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...