Ga naar inhoud

Forum Upgrade !


Bonte

Recommended Posts

Ik wil kiezen welk nieuwe inhoud ik zie. Dat kan beperkt. Op het oude forum kon ik ook bepaalde onderdelen van het forum (i.c. chocolate bar :e011:) uitzetten, zodat mijn nieuwe inhoud overzichtelijk bleef. Kan dat niet meer of zie ik iets over het hoofd?

Ik zie het ook niet bij een eigen stream maken...

Link naar reactie
28 minuten geleden, Olsimar zei:

Ik wil kiezen welk nieuwe inhoud ik zie. Dat kan beperkt. Op het oude forum kon ik ook bepaalde onderdelen van het forum (i.c. chocolate bar :e011:) uitzetten, zodat mijn nieuwe inhoud overzichtelijk bleef. Kan dat niet meer of zie ik iets over het hoofd?

Kwestie van eenvoudigweg niet klikken op draadjes die niet bevallen.... :e005:

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Olsimar zei:

Ik wil kiezen welk nieuwe inhoud ik zie. Dat kan beperkt. Op het oude forum kon ik ook bepaalde onderdelen van het forum (i.c. chocolate bar :e011:) uitzetten, zodat mijn nieuwe inhoud overzichtelijk bleef. Kan dat niet meer of zie ik iets over het hoofd?

Ik zie het ook niet bij een eigen stream maken...

Je kunt de bar markeren als gelezen door op het tekstballonnetje te klikken, dan komen die ook niet in het overzicht. Momenteel vind ik geen andere oplossing, ik wist ook niet dat dit kon in het vorige forum, ik gebruikte dat onderdeel niet.

Link naar reactie
4 uren geleden, Olsimar zei:

Ik wil kiezen welk nieuwe inhoud ik zie. Dat kan beperkt. Op het oude forum kon ik ook bepaalde onderdelen van het forum (i.c. chocolate bar :e011:) uitzetten, zodat mijn nieuwe inhoud overzichtelijk bleef. Kan dat niet meer of zie ik iets over het hoofd?

Ik zie het ook niet bij een eigen stream maken...

Ah, gevonden.

Inhoudstypes - topics / en dan via het tandwieltje aanduiden welke fora je wil

Link naar reactie
10 hours ago, Olsimar said:

Kom er toch nog even op terug. Mijn instellingen worden niet onthouden. Ik krijg als ik opnieuw op ogelezen inhoud klik weer alle inhoud te zien. In een eigen stream die ik gemaakt heb worden de instelling wel vastgehouden.???

Nu heb ik het, het werkt wat onduidelijk.

- Eerst pas je de stream aan naar hetgeen je wil, bv enkel nieuwe berichten in algemeen
- Bewaren met 'opslaan als nieuwe stream' en geef het een korte duidelijke naam
- Die streams worden bewaard onder je 'activiteit' rechts boven (mijn activiteiten streams)
- Uit die bewaarde streams kies je deze die je als standaard wil gebruiken en klikt er op
- Als je de stream dan ziet kun je rechts van de naam die instellen als standaard met het groene vinkje
- De naam die je zelf gekozen hebt staat nu ook rechts boven het forum en alles is bewaard

Link naar reactie
32 minuten geleden, Chimichanga zei:

Spoilertags gaan nu ook veel gemakkelijker op het nieuwe forum.

  Toon verborgen inhoud

Darth Vader is de vader van Luke Skywalker

 

NOOOOOOOO!!!!!!! :e014:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Net ontdekt dat het voldoende is om een url in het tekstveld te plakken om de afbeelding/media automatisch te tonen. Je moet niet meer kiezen of het om een afbeelding gaat. Nice, gaat veel vlotter.

ob_879fba_15844375-1407202745957608-7088

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik ben momenteel die shift aan het uitproberen. Villain vind ik wat te donker om vlot leesbaar te zijn.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Het Shift thema met de opties om zelf de achtergrond en kleur aan te passen bevalt me wel.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
38 minutes ago, Bonte said:

We denken er aan om het 'Shift' thema als standaard in te zetten

Het nadeel met Shift zoals het nu default is, is wel dat het heel moeilijk is om te zien waar je de de taal en thema instellingen kan wijzigen. Als je weet dat het daar beneden ergens moet staan kun je het nog vinden.

 

shift.thumb.jpg.de17744c8c02537137bdb717d08a411d.jpg

Link naar reactie
2 uren geleden, Mask zei:

Het nadeel met Shift zoals het nu default is, is wel dat het heel moeilijk is om te zien waar je de de taal en thema instellingen kan wijzigen. Als je weet dat het daar beneden ergens moet staan kun je het nog vinden.

 

shift.thumb.jpg.de17744c8c02537137bdb717d08a411d.jpg

Good point, als we die standaard maken zal ik een donkerder achtergrond moeten uitkiezen.

Link naar reactie
50 minutes ago, Bonte said:

Tapatalk is nu ook geactiveerd voor zij die het gebruiken, ik ga deze plugin blijven ondersteunen zolang het de niet-gebruikers geen nadelen bezorgt.

Wat een hoop werk om alles weer "normaal" te krijgen. Heb je ook niet het gevoel dat een update rennen is terwijl je stilstaat?

Link naar reactie
10 minuten geleden, Peter Motte zei:

Wat een hoop werk om alles weer "normaal" te krijgen. Heb je ook niet het gevoel dat een update rennen is terwijl je stilstaat?

Daarom had ik het ook uitgesteld tot het moest, het is wat werk maar al bij al vind ik wel dat we er op vooruit zijn gegaan en nu zijn we goed voor enkele jaren. 

Link naar reactie
1 minuut geleden, Sytse Algera zei:

ik probeer de taal weer in het nederlands te krijgen, kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden? Alles is hier nu in het Frans

 

Helemaal onderaan heb je de mogelijkheid om de taal in het Nederlands te zetten, in de linker hoek of het midden.

 

Schermafbeelding 2017-03-19 om 14.58.11.jpg

Link naar reactie
5 uren geleden, Bonte zei:

Welk thema gebruik je en wat werkt er niet?

Ik kan me wel inbeelden dat al die filmpjes wat zwaar zijn

Ik heb nu thema: shift (met achtergronden)(standaard)

tijdens het laden, en springen naar het nieuwste (ongelezen) bericht, krijg ik de melding:

pagina opnieuw geladen vanwege een probleem. Dat laatste herhaald zich 2a3 maal, daarna wordt de verbinding helemaal verbroken.

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Ik weet nu waar die lege vlakte vandaan komt. Dat is blijkbaar de ruimte waar catawiki-reclame staat. Veilingsites worden afgeblokt op mijn werk en als alternatief krijg ik dus dat groot wil vlak. :-p

 

On 13/03/2017 at 8:44 AM, shakeitupguy said:

Ik krijg vandaag gigantisch wit vlak tussen de header en de forum threads :-p

Forum.png

 

Link naar reactie
14 minuten geleden, Zwendel zei:

Op mijn Android tablet komt bij het Shift thema de quotebalk in het midden van het bericht.

best een ander thema kiezen dan, als je niet de laatste versie van Android hebt kun je zoiets wel hebben. Als je toch met de laatste versie werkt zal ik de ontwerper moeten aanspreken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...