Ga naar inhoud

Nieuwe thema's met achtergronden


Bonte

Recommended Posts

Er zijn 2 thema's bijgekomen met een keuze van achtergronden als aanvulling van de generische thema's 'Shift' en 'Villain', bij 'Shift' kunnen ook kleuren aangepast worden.

Een ander thema kiezen doe je door helemaal onderaan de pagina de klikken op "thema" en een keuze te maken uit de selectie, dit kan wat moeilijker zichtbaar zijn bij mobiele gebruikers.

aanpassen.jpg

 

 

 

Die achtergronden worden zoveel mogelijk gevuld met materiaal van forumgangers dus wie wil meewerken kan een gepast ontwerp opsturen naar mij op resolutie 3000 x 1440 pixels, dit mogen natuurlijk bestaande ontwerpen zijn maar geen covers met titels op en dergelijke. Met de tijd is het ook de bedoeling om ze te roteren met nieuw materiaal.

 

Overzicht van de huidige achtergronden:

De Stille Getuige (Steven de Rie)

c-steven de Rie hip comics.jpg

Urbanus (Willy Linthout)

urbanus getekende reep fond volledig beeld.jpg

(David Felizarda Real) (Feli)

David-Felizarda-Real.jpg

Lise op Monstereiland (Kristof Berte)

b-Kristof-Berte 2.jpg

Alien Fish (Wouter Van Ghysegem) 

b-wouter-ALIENfishB&W.jpg

Per'Bat (Yncke)

b-yncke.jpg

2 stadszichten (Cederic Neven)

b-Cederzo.jpg

Avontuur in de 21e eeuw (Tom Bouden)

prent-tom-bouden-forum-kleur.jpg

Verhalen voor Canterbury (Lük Bey)

a-canterburry.jpg

Boeken der Duisternis #1 (Eric van der Heijden)

b-eric-van-der-heijden.jpg

Boekenkast van Koen

a-foto-strip-kast.jpg

Een selectie oude strips

fotos-oude-strips 3.jpg

 

Link naar reactie
  • Bonte pinned this topic
7 uren geleden, Metabaron zei:

Kunnen we de achtergronden als gebruiker ook weer uitzetten? Er zijn er veel mooie bij, maar op een tablet heeft het weing zin want je ziet er niet echt iets van. Je krijgt alleen een drukke rand, nu.

Wel blij met de rest van de aanpassingen, een hele stap vooruit.

Als je kiest voor IPS4 krijg je de rustige variant.

 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
7 uren geleden, Metabaron zei:

Kunnen we de achtergronden als gebruiker ook weer uitzetten? Er zijn er veel mooie bij, maar op een tablet heeft het weing zin want je ziet er niet echt iets van. Je krijgt alleen een drukke rand, nu.

Wel blij met de rest van de aanpassingen, een hele stap vooruit.

Bij GSM's en tablets in portretmodus vallen de achtergronden weg maar als je die helemaal wil uitschakelen kun je onderaan het scherm kiezen voor een ander, meer rustig thema.

Tablets hebben tegenwoordig zo'n hoge resolutie dat de software niet meer ziet of je op tablet werkt of laptop, de nieuwe achtergronden werken uiteraard het best op grote desktops.

Link naar reactie
14 minuten geleden, Uitgeverij Bonte zei:

Bij GSM's en tablets in portretmodus vallen de achtergronden weg maar als je die helemaal wil uitschakelen kun je onderaan het scherm kiezen voor een ander, meer rustig thema.

Tablets hebben tegenwoordig zo'n hoge resolutie dat de software niet meer ziet of je op tablet werkt of laptop, de nieuwe achtergronden werken uiteraard het best op grote desktops.

Op de tablet krijg ik onderaan enkel de social-mediaknoppen, vorige en volgende bericht en de banner van Catawiki te zien. Achtergronden kan ik alleen kiezen via het menu bovenaan en daar kan ik slechts kiezen uit 6 afbeeldingen.

Link naar reactie
11 minuten geleden, Metabaron zei:

Op de tablet krijg ik onderaan enkel de social-mediaknoppen, vorige en volgende bericht en de banner van Catawiki te zien. Achtergronden kan ik alleen kiezen via het menu bovenaan en daar kan ik slechts kiezen uit 6 afbeeldingen.

Ik heb het eens nagekeken, als er geen achtergrond getoond wordt op tablet is de witte tekst moeilijk te zien. Helemaal onderaan staat er 'thema' maar het kan witte tekst op licht grijze achtergrond zijn.

Toch een vervelend element die ik moet nakijken.

Link naar reactie
1 minuut geleden, Bonte zei:

Ik heb het eens nagekeken, als er geen achtergrond getoond wordt op tablet is de witte tekst moeilijk te zien. Helemaal onderaan staat er 'thema' maar het kan witte tekst op licht grijze achtergrond zijn.

Toch een vervelend element die ik moet nakijken.

Ah, even ingezoomd en nu zie ik daar inderdaad nog tekst staan.

Link naar reactie

Mijn achtergrond is verdwenen en vervangen door deze. Heb je er 1 moeten wegdoen?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

ah ok, ik vond die idd wel tof, maar andere achtergronden ook, dus ik vind wel iets.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...