Ga naar inhoud

Warren 'i Will Kill You While You Sleep. With Science' Ellis


Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Ik kreeg daarnet Stormwatch vol 2 in HC binnen. bevat # 48-50 van vol 1 en 1-11 van vol 2.

Nu is het wel zo dat #11 de epiloog is van de team-vernietigende (en erg misplaatst getitelde) WildCATS/Aliens one-shot door Ellis en Sprouse.

Achterlijke WB wou blijkbaar de moeite niet doen om die Aliensrechten voor die HC veilig te stellen, dan kan je in feite even goed de herdruk van die reeks in HC overslaan, want daarin gaat alles aan stukken, wat 11 een stuk vlakker laat zonder dan met.

Vol 5 van mijn SC zal dus in de kast blijven staan.

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Nextwave : Agents of H.A.T.E.

Wat heb ik me hier weer mee geamuseerd. Ik heb mijn bundels vervangen door de Ultimate Collection, en ik moet zeggen, de primers en de lezersbrieven maken dit boek nog beter dan het al was. Dit is Ellis’ Watchmen, alleen : lots more fun ! En prachtig getekend.

Mijn favoriet deeltje : nr. 10, waarin de personages zichzelf zien in alternatieve versies. Zeer goed.

In tegenstelling tot wat velen denken, is dit geen superhero parodie. Nee, het is vintage superhero, met liefde gemaakt, maar gelukkig wel op z’n Ellis, nl : grappig en zeer onderhoudend, vol goeie ideeën en zonder pretentie. :) En ook : violence, explosions en absurditeiten.

Ik weet niet of er iets is van Ellis dat ik nog beter vind, dacht ik eerst weer, maar dan moest ik aan Transmet, Planetary, Scars, enz… denken, en ik ga maar zwijgen.

 

Civil War : we don’t care!

Nextwave-AgentsofHATE11-001.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

EXCLUSIVE: Warren Ellis Gets "Really Weird" with "Moon Knight"

interview : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=50761

 

 

 

Marvel has launched multiple "Moon Knight" series in recent years, and Ellis tells CBR News that his take is "Planetary"-esque in that he's "scraping back the accumulated barnacles" on Marc Spector, the mentally fragile vigilante first introduced by Doug Moench and Don Perlin in 1975.
Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...