Ga naar inhoud

Gezocht: een échte comic-kenner (die bereid is om te helpen)


Recommended Posts

Een beginnend comic lezer raad ik eigenlijk altijd de Vertigo klassiekers aan, en sinds enkele jaren, kunnen daar de Image klassiekers ook bij. 

Maar eerst zou hij inderdaad eens moeten laten weten wat zijn interesses zijn, welke films hij graag ziet, tv reeksen, euro strips genres, of manga...

Er is zo véél, en niet alleen maar superhero. En zelfs daar zitten ook zeer goeie dingen tussen. Als hij echt liever via PM werkt, dan mag hij me altijd PM'en. Ik antwoord steeds, maar ik ben hier de laatste tijd iets minder vaak. 

Link naar reactie

Als ik iets wil bestellen qua HC of TPB dan check ik altijd Bookdepository, Cheap-Comics en Archonia om te zien wat de beste koop is, rekening houdend met het feit dat Bookdepository geen verzendkosten rekent, maar dat ik bij Cheap-Comics meestal meer kwijt ben aan extra andere leuke deals :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...