Koen

Comics Op Tévé Of In De Bioscoop

877 berichten in dit topic

2010-10-11-sixth_gun.jpg

NBC ORDERS "THE SIXTH GUN" PILOT

NBC has ordered a pilot for "The Sixth Gun," a supernatural Western based on the Oni Press series by Cullen Bunn and Brian Hurtt,EW.com reports. "Lost" veteran Carlton Cuse is producing.

Set in the American West in the aftermath of the Civil War, the comic centers around six pistols of otherworldly power. The most dangerous of the weapons, the Sixth Gun of the title, vanishes, only to resurface in the hands of an innocent girl, reawakening dark forces. Villains believed long dead set their sights on the pistol, and only the gunslinger Drake Sinclair stands in their way.

Ryan Condal, who penned the adaptation of Radical Publishing's "Hercules: The Thracian War" for director Brett Ratner, will write the pilot. Eric Gitter and Andy Borne of Closed on Mondays, the sister company of Oni Press, are executive prodcing.

Cuse, who was co-showrunner on "Lost" with Damon Lindelof, is keeping busy this year, serving as co-executive producer of the A&E thriller "Bates Motel" and developing the FX adaptation of Guillermo del Toro and Chuck Hogan's vampire trilogy "The Strain."

"The Sixth Gun" previously had been in development as a miniseries for NBC's cable sibling Syfy. The first issue of the series, which debuted on Free Comic Book Day 2010, can be read at Robot 6.

TheSixthGun.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Yup, ik heb de eerste 9 afleveringen al gezien en gohja, het was niet echt heel slecht maar ik ben niet echt een grote fan. Als comic liefhebber vind ik het wel leuk genoeg om verder te blijven zien, het is een beetje à la Batman Begins maar ik ben niet helemaal onder de indruk van de acteurs en verhalen

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik denk dat The Sixth Gun een mooie serie kan worden. Ik zie het wel eens in de ssz liggen. Zo te zien heeft het alle ingrediënten die ik graag in een comic zie.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kan precies ook maar weinig vinden voor 6th Gun. Verder dan 2 geraak ik niet... Het zou beter moeten.

Weet je waar ze een onsterfelijke TV-reeks van moeten maken (ik denk eraan wegens dezelfde tekenaar als 6th Gun):

Hard Time! Kwam daar na 6 jaar geen 2e bundel van uit? Is die 1e uberhaupt nog te krijgen & zou DC die niet beter eens snel herdrukken?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Man of Steel PG13 : http://spinoff.comicbookresources.com/2013/01/23/man-of-steel-gets-pg-13-rating/

Surprising absolutely no one, the Motion Picture Association of America has given director Zack Snyder’s Man of Steel a PG-13 rating “for intense sequences of sci-fi violence, action and destruction, and for some language.” Superman Returns received the same rating in 2006.

Superman Returns vond ik zeer goed, maar was dat nu zo erg dat dat PG13 moest zijn ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goed dat er 'some language' in de film zit.

Die 'Superman Returns' deed me niet veel, teveel herhaling van de oorspronkelijke film. Spijtig want ik vond de acteurs wel goed. Had dan ook graag een vervolg gezien. Maar such is life...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Man, der is echt geen liefde voor Superman Returns te vinden, blijkbaar.

Het is van 2006 geleden dat ik 'm gezien heb, maar toen vond ik (en I'll have you know, a lot of fandom then) 'm verre van slecht.

Ondertussen is het Homewrecker Superman & Voyeur Superman en weet ik nog allemaal geworden.

Sad.

Deel dit bericht

Link naar bericht

'Doctor Strange' Movie Confirmed
For Marvel's Phase 3

Geplaatste Afbeelding

Marvel Studio’s Kevin Feige has confirmed that a Doctor Strange movie will be part of Marvel’s Phase 3.  Phase 2 will include Iron Man 3, Thor: The Dark World, in 2013, Captain America: Winter Soldier, Guardians of the Galaxy in 2014, and culminates in The Avengers 2 in 2015.  The only film in Phase 3 that has an announced debut date is Edgar Wright’s Ant-Man, which is slated for November 5th, 2015 (see "Disney Slates 'Ant-Man' Movie for Nov. 5, 2015").

But in talking with MTV Splash Page Feige, when asked about other films in Phase 3, stated "Doctor Strange, which I have been talking about for years, is definitely one of them."  Feige claims that Doctor Strange meets the criteria that Marvel Studios has for its maturing line of films, "He’s a great original character, and he checks the box off this criteria I have: he’s totally different from anything else we have, just like Guardians of the Galaxy.  He’s totally different from anything we’ve done before, as is Ant-Man."

Geplaatste Afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb die comic eigenlijk nog niet gelezen maar al wel goede dingen over gehoord. Iedere keer dat ik Matt Kindt zijn werk zie heb ik lichte twijfels of het mij zou bekoren maar uiteindelijk vond ik tijdens het lezen zijn tekeningen in revolver en sweet tooth wel heel goed

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond Revolver en 3 Story zeer goed, ook de tekeningen, alhoewel ik ze wat gewoon moest worden.

MIND MGMT vol. 1 heb ik besteld. Ik kijk er al naar uit. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen