Ga naar inhoud

enquête over lees- en koopgedrag


Gast Kontiki

Recommended Posts

Ik kopieer het bericht even:

 

Er is van alles aan de hand in stripland. Good Vibes! En we zijn op zoek naar jouw mening. Wil je ons helpen om nog betere strips en services te bieden...schenk ons dan enkele minuutjes van je tijd om te antwoorden op deze vragen: https://nl.surveymonkey.com/r/strips
Wie voor 15/05 de enquete volledig invult maakt kans op een mooi strip-pakket

Link naar reactie
3 minuten geleden, Kontiki zei:

Eigenlijk komt het van het onlineplatform Yieha om de markt te peilen, zo slim zijn we ook wel.

 

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het ook verkapte reclame is/zal worden.

 

Bon, ik heb het toch maar ingevuld, je weet maar nooit dat ik een pakketje krijg :D

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Als men slim is dan geeft men de digitale versie gratis bij een papieren album en/of verkoopt men de digitale versie van een volledige reeks aan een voordelige prijs.

Nu is het nog te duur en zal het mij niet overtuigen! Ook al zou ik dit voor reeksen overwegen waar ik nog aan twijfel en ze als voorproefje zou willen lezen op de pc of tablet.

De papieren versie blijft mijn voorkeur hebben als stripverzamelaar :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...