Ga naar inhoud

Strips op de markt Gouda 2017


Lecram

Recommended Posts

1 uur geleden, Gast Marco zei:

Wat heb je tegen het festival van Knokke? 

Wie? Ik begrijp de kritiek op beide festivals niet. Gouda leuk, simpel met weinig pretenties....terrasje erbij pakken....en 10 minuten van huis?

Knokke lijkt me leuk, zo aan het strand, maar voor ervaren beursbezoeker de lange rit niet waard.... 

Link naar reactie
23 uren geleden, Yncke zei:

Awww.... geen ruzie maken. Aan de mensen die naar Gouda gaan: have fun! Aan de mensen die naar Knokke gaan: have fun! (En kom mij goedendag zeggen. :-) )

 

ruzie? ik stel een vraag. Vraag aub even aan de andere mensen waarom ze agressief beginnen doen.

Link naar reactie
22 uren geleden, Lecram zei:

Wie? Ik begrijp de kritiek op beide festivals niet. Gouda leuk, simpel met weinig pretenties....terrasje erbij pakken....en 10 minuten van huis?

Knokke lijkt me leuk, zo aan het strand, maar voor ervaren beursbezoeker de lange rit niet waard.... 

 

ok, dank u. 

Ik ken het festival van Knokke niet maar vond de lijst met tekenaars wel interessant. Maar ik kreeg van jou de indruk dat je er al geweest was en dat je het een slecht festival vond dus vroeg ik me af wat je er zo slecht aan vond zodat ik mijn weekend daar naar kon plannen.

Link naar reactie
21 uren geleden, fazerco zei:

Gewoon gasten verbieden te reageren. Ze zijn meestal negatief en dragen weinig bij aan een discussie.

 

21 uren geleden, Michel zei:

 

+1

 

Dat zegt meer over jullie blik en ingesteldheid naar "gasten" dan over mijn vraag. De reep is inderdaad de vuilbak waar de meeste aanwezige leden hun negativiteit komen spuien, daar heb je gelijk in. En de beursdraad is daarin zeker geen uitzondering, maar het zijn niet enkel "gasten" die hier alleen maar wat komen afkraken. De incrowd doet echt niet onder. Sterker nog, buiten een paar uitzonderingen is het alleen maar kommer en kwel op de reep en ook in de delen waar gasten niet mogen komen.

 

 

Link naar reactie

Vandaag nog heel even in Gouda geweest.

Nog snel even wat mensen gesproken, waaronder Marq van Broekhoven (die bij uitgeverij Syndikaat zat).

Ik kreeg van hem en de uitgever het goede nieuws te horen is dat uitgeverij Syndikaat verder gaat met een aantal tekenaars van Strip2000.

Gelijk daarna naar Groningen voor de opening van de Jan Kruis tentoonstelling.

Wat ook erg leuk was.

Mooie tentoonstelling met onbekende tekeningen, foto's en filmmateriaal.

 

 

Link naar reactie
Op Saturday, May 06, 2017 om 15:02, Michel zei:

 

+1

Het aardige van verzamelaars is dat ze geen enkele vorm van kritiek wensen. 

Gouda is een topevent en Knokke the place to be. Allebei waar maar laten we de feiten niet vergeten. Zo heeft Knokke voor 90pr tekenaars die er al jaren komen en is Gouda een gezellig bijeenkomst voor regionale fans. 

Niks mis, geen kritiek maar wel feit. 

Dat een gast dit schrijft maakt niet uit, hoogstens is deze wat minder blind dan de 'echte' verzamelaar. 

Link naar reactie
59 minuten geleden, Gast Peter zei:

Het aardige van verzamelaars is dat ze geen enkele vorm van kritiek wensen. 

...

Dat een gast dit schrijft maakt niet uit, hoogstens is deze wat minder blind dan de 'echte' verzamelaar. 

 

Ik reageerde op de opmerking van Fazerco in het algemeen, niet specifiek op dit onderwerp. Ik ben nog nooit naar beide stripevenementen geweest dus ik kan er ook niet over oordelen. Wel over het feit dat veel gasten hier alleen komen om even hun ongefundeerde gal te spuwen en mensen te beschuldigen om daarna niets meer van zich te laten horen, of onder een andere naam terug te keren.

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
10 uren geleden, Gast Peter zei:

Het aardige van verzamelaars is dat ze geen enkele vorm van kritiek wensen. 

Gouda is een topevent en Knokke the place to be. Allebei waar maar laten we de feiten niet vergeten. Zo heeft Knokke voor 90pr tekenaars die er al jaren komen en is Gouda een gezellig bijeenkomst voor regionale fans. 

Niks mis, geen kritiek maar wel feit. 

Dat een gast dit schrijft maakt niet uit, hoogstens is deze wat minder blind dan de 'echte' verzamelaar. 

 

Wat is een 'echte' verzamelaar? Ik ben het in ieder geval niet. Ik ben op beide beurzen ook nog nooit geweest.

 

Maar die gast account zijn een storende factor op deze site.

Link naar reactie
15 uren geleden, Gast Peter zei:

Het aardige van verzamelaars is dat ze geen enkele vorm van kritiek wensen. 

Gouda is een topevent en Knokke the place to be. Allebei waar maar laten we de feiten niet vergeten. Zo heeft Knokke voor 90pr tekenaars die er al jaren komen en is Gouda een gezellig bijeenkomst voor regionale fans. 

Niks mis, geen kritiek maar wel feit. 

Dat een gast dit schrijft maakt niet uit, hoogstens is deze wat minder blind dan de 'echte' verzamelaar. 

 

Gasten zijn minder blind dan echte verzamelaars..............dat blijkt niet uit feiten, wel dat gasten liever anoniem reageren, omdat ze liever (uit angst?) niet herkenbaar willen zijn. Maar het is mogelijk op deze site, dus....

 

We rekenen jou bij de echte verzamelaars (en tevens gast), want jij kent beide evenementen en zal ze dus eens bezocht hebben.

Je reageert als iemand die voor tekeningen komt, anders zou het bezwaar van Knokke (en daar zit een kern van waarheid in) voor jou niet gelden. En Gouda, natuurlijk is dat een regionale beurs en in die opzet zeer geslaagd, nee, je zult Serpieri er niet vinden, maar wel veel kramen, een handje vol tekenaars uit Nederland en leuke terrassen rondom het plein. Voor mij op 10 minuten afstand en dat is inderdaad de reden dat ik het bezoek.

 

Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat sommige reacties over topbeurzen ook met een knipoog (of enig cynisme) gegeven worden................. 

Link naar reactie

Meerdere standhouders en voormalige standhouders hebben die mail ontvangen. Het betreft Lucky Luke nummer 1 in bijna nieuwstaat met een prijskaartje van 1250 euro.

Link naar reactie
Op ‎3‎-‎5‎-‎2017 om 21:42, Lecram zei:

Ik zag nog geen topic over dit uiterst gezellige festival.

Vaak was het weer slecht, maar nu zijn de voorspellingen heel zonnig.

ik zal erbij zijn aanstaande zondag 7 mei....op de dag dat Feyenoord kampioen wordt?

 

het was opvallend stil in Gouda rond 16.00 uur...

Heel zonnig was het ook niet. eerder fris.

Maar wel genoten en veel gezien als Bommellefhebber.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...