Ga naar inhoud

Privé-bericht


Jason Fly

Recommended Posts

Bij het opstellen van privé-berichten ontbreekt de functie 'Sleep bestanden naar deze plek of kies bestanden'. Daardoor moet je telkens eerst je bijlage voorlopig uploaden via een gewoon topic (zonder het te posten) en het aan je privé-bericht toevoegen via 'Andere media toevoegen-Bestaande bijlage toevoegen'. Dat gaat uiteraard, maar is nogal een omweg. Is er technisch de mogelijkheid om dat aan te passen?   

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
27 minuten geleden, Bonte zei:

Dat ontbrak nog inderdaad, het forum heeft natuurlijk voorrang betreft de ruimte maar bestanden zijn nu ook mogelijk bij berichten, kan handig zijn.

Thanks

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 1 year later...
2 hours ago, esteban² said:

Wat ik persoonlijk nog mis, is enige feedback of reactie na een suggestie via de 'rapportering' functie.  Soms is er gevolg, soms niet, maar ik weet nooit waarom wel of waarom niet.  Persoonlijk ervaar ik dat als vervelend.

Wij kunnen reageren op een rapport maar weten eigenlijk niet of jij dat dan kan zien of enkel de mods, ik heb een test gepost, kun jij dat lezen?

 

Betreft reactie op een rapport, dat dient om inhoud aan te duiden die niet past op het forum (bv spam) en de mods beslissen dan wat ermee moet gebeuren. Daar komt standaard geen reactie op, voor suggesties zouden we misschien ook een topic kunnen openen in de zandbak.

Link naar reactie
  • 1 year later...
Gast www.feestjeknutselen.nl

Welkom op mijn site feestjeknutselen.nl

Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben Cindy, 40 jaar oud. Met mijn gezin en hond woon ik in het mooie pittoreske dorpje Langenboom.

Als moeder van 3 kinderen wordt er heel wat afgeknutseld bij ons thuis. En met de juiste materialen ontstaan er de mooiste creaties. Met het zoeken naar de juiste materialen tijdens de voorbereiding van het kinderfeestje van mijn oudste dochter, ontdekte ik dat er bijna allemaal dezelfde ideeën worden aangedragen. Dat kan toch anders?

Ik kreeg allerlei ideeën in mijn hoofd.. En ineens wist ik het! Ik ga zelf een eigen site beginnen!

Met trots presenteer ik jullie:

feestjeknutselen.nl 
 

https://www.feestjeknutselen.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...