Ga naar inhoud

Valiant Entertainment


Recommended Posts

Harbingers eerste drie issues vond ik echt belachelijk goed.

 

De eerste twee trades gelezen en ik kan dit alleen maar bijtreden. Ik heb geen ervaring met overige superheroes zoals x-men, maar Harbinger is echt goed.

Intelligent geschreven, een verhaal dat mondjesmaat alles prijsgeeft en je tegelijkertijd meesleurt in een onophoudelijke stroom van gebeurtenissen.

Er is al heel wat gebeurd in twee trades, het zou straf zijn als dit tempo en niveau de hele reeks blijven aanhouden.

Link naar reactie
  • 1 month later...
17 uren geleden, makyousei zei:

De eerste 4 issues van de ongoing Faith-reeks zijn hartverwarmend positief. That is all.

Bloodshot Reborn uitgelezen (tot net voor Bloodshot USA): nog beter dan het begin (of zelfs The Valiant) liet uitschijnen. Reminder to minions: lees The Valiant, it's really good.

Ik ben helemaal verslaafd aan Valiant (En bedankt!). Ik zal hier snel even een foto van mijn aankopen plaatsen.

Link naar reactie
  • 4 months later...

Bloodshot Reborn vol. 1-4

 

Dit vond ik eerlijk gezegd van wisselende kwaliteit. Sommige uitgangspunten zijn wel heel cliché (ex-Bloodshot die triest is wegens zijn vorig leven), sommige vondsten van Lemire zijn ronduit ergerlijk (is er iemand die Bloodsquirt niet wil wurgen) en het post-apocalyptisch deel 3 is compleet zinloos. Maar delen 2 en vooral 4 zijn erg goed. Spannend, veel actie en een paar goeie plottwists... meer moet het niet zijn. En de tekeningen in 4 zijn briljant. Al bij al erg graag gelezen.

Link naar reactie
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...